וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרשמות מוצר: הצמיד של לדרמן

30.12.2015 / 7:45

בתיק הרכיבה שלנו תמיד תמצאו רב-כלי כזה או אחר וכעת ללדרמן יש רעיון חדש - לענוד אותו על היד, גם כתכשיט. אז חיינו עם ה-TREAD החדש במשך מספר שבועות ואלה רשמינו ממנו

צילום: קובי ליאני

התרשמות מוצר לדרמן TREAD צמיד תכשיט רב כלי. קובי ליאני
התרשמות מוצר לדרמן TREAD צמיד תכשיט רב כלי/קובי ליאני

בעיות קטנות עלולות להפוך לגדולות או למועקה של ממש אם אין לכם את כלי העבודה המתאים עליכם. לפעמים מברג קטן או אולר זעיר יכולים להציל אתכם מתקיעה ממושכת בצד הדרך ולכן אנו מקפידים לשאת בתיק האופנוע (וגם אחד בתא הכפפות של הרכב) רב-כלי, מהסוג שכולל כמה סוגי מברגים ומפתחות, סכין, מסורית ועוד.

לדרמן היא יצרנית כלי עבודה ורבי-אולר מוכרת ולהם רעיון חדש - במקום לשאת את הרב-כלי בתיק, לענוד אותו. כן, כצמיד, ממש כמו תכשיט. לכלי החדש שלהם קוראים TREAD וכפי שהורגלנו מלדרמן, הוא מכיל פונקציות רבות. במקרה הזה, 29 כלי עבודה שונים בסוגם ובגודלם. מברגים שטוחים ופיליפס, מפתחות אלן (וגם מרובעים), מפתחות משושים, דקרים, פותחי אריזות, פותחן בקבוקים וכן הלאה. כל אלה מסודרים בצורה חכמה כחוליות שאותן ניתן לפתוח, לשנות סדר ואו להתאים את היקף הרצועה בהתאם ליד. היתרון הוא שלפחות בנראות, מדובר בתכשיט קשוח ומסוקס למראה.

ומה לגבי השימושיות? זו כמובן השאלה החשובה לגבי הרב-כלי החדש של לדרמן. וכדי לענות על שאלה זו, ענדנו אותו במשך מספר שבועות ובכל הזדמנות שלפנו אותו כדי להשתמש בו ככל הניתן ופחות ברב כלי שבתיק או בארגז הכלים שבבית. בכל הקשור לאופנוע, הרב אולר הזה הציל אותנו פעם אחת כאשר נזקקנו לפרק חלקי פלסטיק כדי להגיע אל תיבת הפיוזים, וגילינו גם כי בעזרתו ניתן לפתוח חלק גדול מהברגים והאומים באופנוע, כאשר החיסרון היחיד בו הוא שבשל מבנהו, לא ניתן להגיע לברגים עמוקים או שנעוצים בתוך החלק בעומק שגדול מ-5-6 מילימטרים.

בחיי היומיום הצמיד של לדרמן אפשר לנו לפתוח בקבוק בירה בקלות (וגם בסטייל), לפתוח אריזות פלסטיק קשיחות וגם למלא את מקומו של המברג הביתי בחלק מהמקרים (החלפת סוללות בצעצועי הילדים וכו'). גם בבית וגם ברכב מצאנו את אותו חיסרון בתפעול ברגים ואומים עמוקים. עוד שני דברים שכדאי לדעת - משקלו של הרב-כלי-תכשיט הזה שעשוי פלדת אל-חלד הוא כ-150 גרם וזה בהחלט מורגש על היד ושני, שיערות היד נתפסות בו והמריטה הזו לא נעימה.

והמחיר? לא נמוך ועומד על 995 שקל לצבע כסוף ו-1,295 שקל לשחור שניתן לנו לתקופת ההתרשמות. היבואנית היא טי אנד איי וניתן להשיג בחנויות ג'נטלמן, ריקושט וחנויות לציוד מחנאות.

התרשמות מוצר לדרמן TREAD צמיד תכשיט רב כלי. קובי ליאני
התרשמות מוצר לדרמן TREAD צמיד תכשיט רב כלי/קובי ליאני
  • עוד באותו נושא:
  • לדרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully