וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמניות בכוננות: אלפא רומיאו ג'וליטה הבאה - עם הנעה אחורית

3.1.2016 / 12:35

אלפא רומיאו תייצר את הג'ולייטה הבאה ב-2017 על פלטפורמה חדשה ומקוצרת של ג'ולייה ועם הנעה אחורית. הנעה כפולה תהיה אופציונלית

אלפא רומיאו ג'ולייטה. אתר יצרן
אלפא רומיאו ג'ולייטה. האיטלקים נחושים לתקוף את הגרמניות במגרש שלהן/אתר יצרן

דרמות קטנות מתחוללות בקבוצת הפרמיום הקומפקטית. בעוד הבווארים במטה ב.מ.וו פוזלים בחלק מגרסאותיה של סדרה 1 להנעה קדמית (פלטפורמת UKL, אקטיב טורר 2), אלפא רומיאו האיטלקית חוזרת לשורשיה ותאמץ הנעה אחורית בג'ולייטה בדומה לאחותה הגדולה - אלפא רומיאו ג'וליה, מחליפת ה-159 המפוסלת.

הג'ולייטה הבאה, שתושק ב-2017, תשען על פלטפורמה מקוצרת של הג'וליה ("ג'ורג'יו" כפי שהיא נקראת בפיאט-קרייזלר), ולמעשה תמכר כסטנדרט עם הנעה אחורית ואופציה בתוספת תשלום להנעה כפולה בדגמים הבכירים במשפחה. היא תהיה מרווחת מקודמתה, על אף קיצור קל בבסיס הגלגלים.

מבחינת הינע, הג'ולייטה תישא בחרטום יחידות JTD מסורתיות לאירופה, ומנועי טורבו בנזין 4 צילינדרים שחלקם משרתים אותה כיום. בקצה העליון, היא תצא לקרבות סוערים מול ב.מ.וו M135 ופולקסווגן גולף R, פיג'ו 308 GTI ועוד, עם מנוע המחלץ יותר מ-300 כ"ס במהדורות ה"תלתן ירוק" (Quadrifoglio Verde) שתהיינה זמינות בשידוך אל הנעה כפולה.

באלפא רומיאו ימשיכו כנראה לנצל את הפלטפורמה החדשה לדגמים נוספים כחלק מאסטרטגית הקונצרן להפחתת ההוצאות השוטפות. השנתיים הקרובות תהיינה עמוסות למדיי, עם צפי לגידול בהכנסות על רקע תחילת שיווקו של רכב הפנאי המבושש של אלפא רומיאו שנמצא בפיתוח שנים ארוכות. עוד מסתמן, כי סימן שאלה מרחף כרגע מעל מחליפתה של המיטו, המכונית הוותיקה ביותר בקרב המותג שסובלת מביקוש נמוך ועשויה לעבור רפורמה או אתחול יסודי.

עוד פרטים על הג'ולייטה הבאה יפורסמו סמוך לתערוכת הרכב בז'נבה ב-2016.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully