וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חצי עקב: החל בארץ שיווק סקודה ספייסבק סקאוט-ליין

3.1.2016 / 8:03

צ'מפיון מוטורס תשווק את גרסת השבילים של סקודה ספייסבק - "סקואט-ליין", עם מנוע בנזין לו 90 כ"ס ומחיר התחלתי של 116 אלף שקלים לזמן ההשקה

סקודה ספייסבק סקאוט. אתר יצרן
סקודה ספייסבק סקאוט-ליין הגיעה לארץ/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס הכריזה השבוע כי תחל לשווק בישראל את גרסת הפנאי הקלילה של תת המשפחתית סקודה ספייסבק. מהדורת "סקאוט-ליין" תמכר בארץ עם מנוע בנזין TSI, תיבת הילוכים דו מצמדית ורמת אבזור אחת הכוללת גם מוביל-איי כסטנדרט.

גרסת הסקאוט-ליין מתהדרת במיגונים למכלוליה המורכבים בעיקר מדיפוני פלסטיק לשמירה על הגחון וקצות המרכב. היא גבוהה יותר מהספייסבק הרגילה ב-1.5 סנטימטרים כך שמרווח הגחון מגרד את ה-15 סנטימטרים כעת. מבחינת נראות, סקאוט מובחנת עם גריל קדמי ואחורי שונים ומובלטים, חיפויי פלסטיק, גימור כרום, חישוקי סגסוגת 16 אינטש, נורות LED ועוד. בתמורה ל-6,000 שקלים, ניתן לרכוש חבילת גג-שמש פנורמי מלא (כמעט לכל אורכה של התקרה).

בחלל הפנים רמת אבזור אחת כאמור, וזו כוללת בקרת שיוט, בקרת אקלים מתקדמת, מראות מתכווננות חשמלית ומחוממות, תא כפפות מקורר בעת הפעלת המזגן, גלגל ההגה בציפוי עור עם פקדים לשליטה על מערכת השמע, מחשב דרך תצוגת Maxi Dot משופרת, מערכת שמע מקורית הכוללת דיבורית בלו-טות', שקע AUX , מסך מגע וארבעה רמקולים.

בחזית סקאוט-ליין מנוע 1.2 ל' טורבו TSI המפיק 90 כ"ס ותיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.3 ש' וצריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא 21 ק"מ לליטר. מחיר הרכב יחל ב-116 אלף שקלים (השקה) ויתייצב לאחר מכן על 120 אלף שקלים. גרסת הספייסבק הרגילה, הוזלה ל-110 אלף שקלים.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "סקודה שוברת שוב, בסיכום 2015, את שיא המכירות שלה אי פעם בישראל. כדי להמשיך ולהוביל בשנת 2016 אנו מנסים לספק אלטרנטיבות נוספות לצרכי קהלי הנישה. סקודה ספייסבק החדשה מציעה לאלו המעוניינים עיצוב קשוח ויכולות שטח של ג'יפון לצד יתרונות גרסת האצ'בק עם מנוע חזק וחסכוני ושפע של אבזור במחיר אטרקטיבי".

עוד באותו הנושא:
סקודה סופרב החדשה במבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully