וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו מפגינה בטחון: מכונית הסאלון S90 מחדדת כוונות

5.1.2016 / 8:37

וולוו מכניסה אותנו לתא הנוסעים של ה-S90 החדשה, מכונית הסאלון שתצא לקרבות מול הגרמניות המנוסות. בינתיים הם טוענים, המכירות צפויות לזנק בשיעור חד בשנתיים הקרובות

ניר בן טובים

עם שפת עיצוב מודגשת וגב כלכלי רחב מאחריה, וולוו נוטעת אמון גדול בקו המוצרים הנוכחי שלה. אחרי ה-XC90 החדש שריסק שיאי מכירות מקוונים בשנה הקודמת, היא תשחרר לאוויר את ה-S90 החדשה, מכונית הסאלון שתירש את מקומה של ה-S80 המזדקנת. בעקבותיה, צפוי להפציע גם קרוסאובר המבוסס על ה-V40 הבאה, אולם לכך נאלץ להמתין בסבלנות לסוף השנה.

הבכורה הרשמית של ה-S90 תתקיים בתערוכת הרכב הקרובה בדטרויט, ועל רקע ההכנות יצאו בכירי וולוו ארה"ב בסדרת ראיונות לכלי התקשורת, בהם הכריזו כי ה-S90 רוכבת על גל מומנטום עוד בטרם גלגליה נגעו באספלט. המטרה העיקרית של ה-S90 היא לנגוס בנתח מכירותיהן של מרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5, ולפי מנהלת המותג באמריקה הצפונית, בודי אריקסון, מדובר על היקף של 7,000 קליינטים בשנה שיעברו לצד הסקנדינבי. יתרה מכך, היא סבורה שתכונות כמו עיצוב, נהיגה חצי עצמונית ובקרות הבטיחות המתקדמות של וולוו תהיינה גורם משמעותי בכוח המשיכה של המותג הנורדי.

"אני חושבת שאנחנו רוצים לרכוש לעצמנו את סוג הלקוחות שקונים סובארו. מה הכוונה? אנשים שמבלים הרבה בנסיעות בהרים ובשבילים, בעלי סגנון חיים הרפתקני, שמעוניינים בבטיחות ולאו דווקא בסמל סטטוס", כך אומרת, אך מוסיפה כי בכל מקרה המטרה היא לקלוע לטעמו של חוג היוקרה.

במונחים מספריים, וולוו מקווה לצמוח ל-20 אלף מסירות בשנה מסדרה זו רק בארה"ב, דהיינו מחצית מסדרה 5.

בישראל, מטבע גילה המופלג, שקעה ה-S80 אל מתחת לרף ה-80 מסירות בשנה, כאשר על פי דוח איגוד יבואני הרכב לחודש דצמבר האחרון, הסתכמו מכירותיה ב-73 יחידות בכל שנת 2015. רק לשם השווואה, מרצדס מכרה בישראל בסביבות 200 יחידות (וגם היא מצפה לבואו של הדור החדש בהמשך 2016).

המכונית הנמכרת ביותר של וולוו בישראל ה-S60, עם 262 יחידות ב-12 החודשים האחרונים.

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully