וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה: 3 מכוניות חדשות ל-2016 ומחירים נמוכים

5.1.2016 / 11:38

אחרי שמכרה כמעט 2,500 יחידות בשנה החולפת, יבואני דאצ'יה משיקה שלוש מכוניות חדשות לשוק המקומי - דאסטר כפול הנעה עם מנוע בנזין, סטפוויי דיזל וסנדרו זולה

מבחן השוואתי: סובארו XV  1.6  ל' נגד דאצ'יה דאסטר. רמי גלבוע,
דאצ'יה דאסטר, מעכשיו עם מנוע בנזין והנעה כפולה בהחל מ-99,990 שקל/רמי גלבוע

דאצ'יה, מותג הרכב ה'לואו-קוסט' הרומני מסכם שנה מוצלחת בחדירה לישראל ומשיק שלוש מכוניות חשובות לשנת 2016, עם מחירים נמוכים מאוד. הראשונה, גרסת כביש-שטח עם הנעה כפולה ומנוע בנזין לראשונה בדאסטר הפופולארי, גרסת דיזל לסטפוויי החדשה ושלישית, סנדרו עם מנוע בנזין במחיר נמוך מאוד.

הרכב הראשון והחשוב ביותר בהיצע דאצ'יה בישראל הוא הדאסטר - רכב פנאי רב יכולות שזכה לפופולאריות עצומה בישראל מיד עם הגעתו (1,049 כלי רכב). זה הציע מחיר זול לצד יכולת שטח גבוהה כשבחזיתו מנוע דיזל. כעת רכב זה מקבל את מנוע הבנזין המודרני מבית רנו בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו שמפיק 125 כ"ס ואתם הוא מעביר אל כל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים ידנית. הדאסטר בנזין ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, כאשר 'לוריאט' הבסיסית תעלה 99,990 שקל ורמת פרסטיז' המאובזרת תעלה 107,490 שקל.

המכונית השניה בהיצע, היא הסטפוויי - קרוסאובר משפחתי עם מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל שמפיק 90 כ"ס. לזה תיבת הילוכים ידנית ורמת אבזוק יחידה שכוללת בקרת שיוט, מסך מגע למולטימדיה, מערכת ניווט מקורית ועוד. המחיר נקבע על 74,990 שקל וכעת זהו רכב הדיזל הזול ביותר בישראל. בקרסו יבואנית דאצ'יה מציינים כי רכב זה יוצע גם לשוק המוניות.

המכונית השלישית מוגדרת כמעט כמכונית הוזלה בישראל ובטח שבקבוצתה - סופר מיני וזו הסנדרו. לזו מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר, תיבה ידנית וממדים נדיבים של 258.9 ס"מ בבסיס הגלגלים, אורך של 405.8 ס"מ ו-320 ליטר בנפח תא המטען וגם מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, חלונות חשמליים, דיבורית בלו-טות' ועוד במחיר של 54,990 שקל בלבד.

רועי שחורי, מנהל חטיבת דאצ'יה בקרסו - "המכוניות החדשות ממשיכות להמחיש את המחויבות שלנו לספק את התמורה הטובה ביותר לכסף בישראל ויעזרו לנו להצליח עוד יותר בשנה השניה של המותג הצעיר בישראל".
איציק ווייץ, נשיא קבוצת קרסו - "מבחינתנו מדובר בהישג של השנה, למכור 2,500 מכוניות דאצ'יה בישראל, רק המרכז אחד בפתח תקווה. רבים העריכו שאין מקום בישראל למותג 'לואו-קוסט' ובכל זאת הוכחנו אחרת ואת מחויבותנו למותג".

עוד על דאצ'יה בוואלה! רכב

ליק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully