וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו מוטור: בוחרים כשרונות צעירים ומבטיחים למוטוקרוס

11.1.2016 / 10:26

מטרו מוטור תקיים תחרות כשרונות בווינגייט במסגרתה ייבחרו הרוכבים הצעירים המוכשרים ביותר בארץ על דגמי מוטוקרוס

קוואסאקי. יצרן, ניר בן טובים
קוואסאקי. בוחרים את הרוכבים הצעירים המבטיחים בישראל/ניר בן טובים, יצרן

יבואנית אופנועי השטח של מותגי ימאהה וקוואסאקי בישראל, מטרו מוטור, הכריזה אמש (ראשון) כי ביום שישי הקרוב (15 בינואר) תתקיים בווינגייט תחרות מיוחדת לבחירת רוכבי מוטוקרוס צעירים ומבטיחים כחלק מהתמיכה בספורט המוטורי בארץ. האירוע יחל ב-8:00 בבוקר, והוא מיועד לגילאי 8-15 בהתאם להוראות (בסוף העמוד).

לדברי מטרו מוטור, ארבעת הרוכבים במקומות הראשונים בתחרות, שתיערך במסלול המוטוקרוס בוינגייט, יבחרו להתחרות במסגרת קבוצת 'מטרו רייסינג' בליגת המוטוקרוס בקטגוריות הג'וניור (שני רוכבים) והסופר ג'וניור (שני רוכבים נוספים), ויזכו בחסות לעונת 2016 כולה, חסות הכוללת תמיכה טכנית ותפעולית, ציוד רכיבה, וכיסוי כל הוצאות הרישום.

לרוכבים שאינם בעלי אופנועי קוואסאקי או ימאהה, תינתן האפשרות להתחרות, ואם אלה יצליחו להתברג בצמרת יזכו גם הם לקבל אופנוע של קוואסאקי או ימאהה במחיר מסובסד וחסות לאורך כל העונה.

תומר קומרוב, משנה למנכ"ל מטרו מוטור: "מטרו שמחה לתמוך בספורט המוטורי בישראל והשקיעה בשנים האחרונות מאמצים רבים בקידום הספורט והעוסקים בו, ובפרט בדור העתיד– בני נוער וילדים. מטרת התחרות היא קודם כל לעודד ולתמוך בילדים ובני נוער העוסקים בספורט מוטורי באמצעות סבסוד מגרשי אימון ובהדרכות, וכמו כן, גם לתת תמיכה לרוכבים מצטיינים באמצעות חסות של מטרו רייסינג".

לוח זמנים:

8:00 – התכנסות והרשמה
08:30 – בדיקות טכניות לכלים
09:00 – תדריך
10:15 – מקצי אימון
11:00 – זינוק מקצה סופר ג'וניור
11:20 – זינוק מרצה ג'וניור
11:40 - זינוק מקצה סופר ג'וניור שני
12:00 – זינוק מקצה ג'וניור שני
12:40 – סיום

רוכבים המעוניינים להירשם* לתחרות ולהתמודד על מקום בקבוצת מטרו רייסינג מוזמנים להשאיר פרטים בטלפון 9930* או ליצור קשר עם רועי שגב בטל. 052-611-5949.

כללים והנחיות:

ההרשמה ליום האימון וההערכה מוגבלת ל-50 רוכבים בגילאי 8-15, בעלי רישיון תקף לספורט תחרותי, וכלי בעל רישיון בתוקף, המתאים לקטגוריות הג'וניור (מגיל 12, עד 85 סמ"ק דו פעימתי) והסופר ג'וניור (עד גיל 12, עד 65 סמ"ק דו-פעימתי או ועד 140 4 פעימות)

במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום היום הפתוח בתאריך האמור, הוא יידחה למועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully