וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מצמרר מרכב שנופל מצוק ומתרסק - והנהג נותר בחיים

12.1.2016 / 11:18

נהג בכביש מהיר איבד שליטה על הרכב, נפל מצוק - ובנס הצליח לשרוד את ההתרסקות. אם משמום מה תמיד רציתם לראות איך זה מרגיש ליפול מצוק - הקטע הבא יעביר לכם את התחושה מדויקת

יוטיוב

ג'יימס שו ג'וניור תיעד את הרגעים המצמררים בהם נפל עם רכבו מצוק גבוה - וכנגד כל הסיכויים הצליח לשרוד את הנפילה הזאת. התאונה קרתה בשנה שעברה, אולם רק לאחרונה פרסם ג'יימס את הסרטון שצולם מתוך רכב הסובארו פורסטר XT 2004 שלו, בזמן שנסע על הכביש המהיר אנג'לס קרסט, שבלוס אנג'לס, קליפורניה. למזלו, הוא לא רק שרד את הנפילה הקשה הזאת - אלא גם הצליח להביא תיעוד נדיר ממנה שיזכיר לו שוב ושוב כמה הוא צריך להעריך את החיים שקיבל במתנה.

רכב נופל מצוק. צילום מסך
ככה זה מרגיש ליפול מצוק/צילום מסך

אחרי התקרית, הוא כתב מכתב בו הוא מודה על ההזדמנות השניה שניתנה לו. "עד אותו רגע, מעולם לא קרה לי שכל חיי חלפו ככה לנגד עיניי. עד אותו רגע, מעולם לא צפיתי בעצמי לכוד ברכב שלי כשהוא נופל ומתרסק בעצמה במורד ההר. עד אותו רגע, מעולם לא הייתי על הקו הדק הזה שבין חיים למוות, ושרדתי כנגד כל הסיכויים", הוא כותב, "אני חי - ויצאתי ללא פגע. אני האדם הכי בר מזל שאנשי צוות החילוץ והותיקים ראו כבר שנים, ובשביל אלו החדשים - זו הייתה הפעם הראשונה שהם נתקלו באדם שהצליח לשרוד נפילה כזאת. אנשים אמרו לי ללכת למלא לוטו, אבל אני חושב שכבר השתמשתי בכל המזל שלי".

הוא הוסיף: "זה קרה כל כך מהר שכל מה שאני זוכר זה שהכל הסתובב סביבי ושהתרסקתי. הייתי בטוח שאני הולך להתגלגל במורד ההר... הייתי ברכבת ההרים הגרועה בעולם שאמורה הייתה להסתיים במוות, או לפחות כך חשבתי. נעצרתי, המשכתי לצעוק ולא הצלחתי להבין מה בדיוק קרה עכשיו".

עוד באותו נושא

לגזור ולשמור: דוב החליט לתקוף אתכם? כך תצליחו להבריח אותו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully