וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני ייצרה מכונית חדשה לציון 100 שנים להולדת המייסד

17.1.2016 / 8:06

למבורגיני תציג מכונית חדשה לרגל 100 שנים להולדת מייסד החברה במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה. השם חגיגי, גם המחיר, אבל יש בעיה קטנה

למבורגיני הורקאן LP 580-2. אתר יצרן
למבורגיני הורקאן LP580-2. הפעם, זו לא תהיה "מהדורה" של מכונית קיימת, אי אם מכונית חדשה לחלוטין/אתר יצרן

המכונית החדשה של למבורגיני תקרא Centenario והיא תוצג במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב. היא נולדה לציון 100 שנים להוולדו של מייסד החברה פרוצ'יו למבורגיני ועל פי פרסומים בכלי התקשורת באיטליה, זו לא תהיה "גרסה" של דגם קיים אלא מכונית חדשה מיסודה.

המכונית האחרונה שלמבורגיני הציגה היא ה-LP580-2 הורקאן בעלת ההנעה האחורית, אולם בכירי למבורגיני אומרים שמלבד שיתוף יחידות הינע בינה לבין אחיותה (הורקאן, אווטנדור) הדמיון אינו גדול. המנוע יהיה ה-V12 בנפח 6.5 ל' עם הספק מרבי של כ-800 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3 שניות, ועד יותר מ-340 קמ"ש מרביים. "זו תהיה מכונית שמשלבת טכנולוגיות עילאיות, עיצוב מקורי, אבל עם תעודת כשרות לכביש הציבורי", כך אומר מנכ"ל החברה סטיבן ווינקלמן.

אלא שלמבורגיני הסגירה בראיונות שונים פרט "שולי" נוסף שאולי עשוי לעניין את חוג האספנים; החברה מכרה את כל 40 דגמי הסדרה הזו - 20 קופה ו-20 רודסטר עוד בטרם נחשפה כאמור. מחיר כל רכב נאמד ב-2.6 מיליון דולרים.

בלמבורגיני עוקבים בחודשים האחרונים אחר ההתפתחויות בקונצרן פולקסווגן (בעל הבית) על רקע פרשת "דיזלגייט", אך נראה שהאיטלקים אינם חרדים לשלומם נוכח ההתפתחויות החדשות במותג. השלכות, אם תהיינה עשויות לזרז את הטמעת המנועים ההיברידיים. הרכב היחיד של למבורגיני שאושר עם מנוע כלאיים הוא "אורוס" - הקרוסאובר שיעלה לכבישים בשנה הבאה.

גם לבוגטי אגב, עוד מותג "על" בשליטת פולקסוגן, לא נשקפת סכנה בשלב זה.

עוד הרבה למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully