וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון החמש: רנו דופין נדירה תושק ביד אליהו

20.1.2016 / 9:30

מועדון החמש יחשוף רנו דופין נדירה מ-1958 במסגרת מפגש רכבי אספנות חגיגי במעמד שגריר צרפת בישראל ביום שישי הקרוב ביד אליהו. הכניסה לקהל חופשית

מועדון החמש. מועדון החמש, מערכת וואלה! NEWS
רנו דופין 1958. השקה מקומית ביד אליהו בסופ"ש הקרוב/מערכת וואלה! NEWS, מועדון החמש

אם אין לכם פעילות מתוכננת בסופ"ש הקרוב, מומלץ לפנות כמה שעות ביום שישי הקרוב, ה-22 בינואר, בשעה 16:00 ולהגיע למפגש האספנות המסורתי של "מועדון החמש" שמתקיים בסמוך להיכל הספורט ביד אליהו. במסגרת כינוס החברים, תושק לראשונה בישראל מכונית רנו דופין נדירה מ-1958, כשלצידה עוד 7 דופין שעדיין נעות על כבישי ישראל. יחברו אליה כל בעלי מכוניות אספנות צרפתיות נוספות, בהן סיטרואן, פיג'ו וכן חברי המועדון האחרים שמחזיקים ברכבי אספנות מאירופה ומארה"ב.

הרנו דופין הינה בבעלותו של עופר נס, שבאופן משונה נולד באותה השנה בה יוצרה מכוניותו, כך שטקס ההשקה נערך יום לאחר יום ההולדת של שניהם. במעמד החגיגי, יפקוד את האירוע גם שגריר צרפת בישראל מר פטריק מיזונאב, שישא מספר דברים. עוד משתתפים בטקס מר דרור בריל – יו"ר מועדון החמש, מר יואל קרסו מנכ"ל חברת "קרסו" ונציג המועדון שייתן סקירה קצרה על המותג והדגם המושק. שגריר צרפת ישתתף בהסרת הלוט מעל הרכב המושק. בסיום,תוענק תעודה לעופר נס על תרומתו לשימור מכוניות וחברותו במועדון החמש.

הטקס עצמו יחל בשעה 16:15. מארגני המפגש מוסרים כי הכניסה אסורה למתחם רכבי האספנות, וכי האורחים שמגיעים לצפות בטקס מוזמנים להשאיר את מכוניתם בחניונים הסמוכים (בתשלום או ברחוב).

מועדון החמש חגג השנה 31 להווסדו. חברים בו כ-1,000 נהגים שברשותם רכבי אספנות מכל העולם.

עוד הרבה קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully