וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול מירוצים לא חוקי באשקלון פונה על ידי רשות מקרקעי ישראל

24.1.2016 / 10:57

המסלול הוקם על ידי אלמונים ומסיגי גבול ולדברי הרשות היווה סכנה למשתמשים בו ולצופים מסביב. הקרקע הושטחה והוחזרה למצבה הקודם

מסלול ספורט מוטורי באשקלון. אורטל צבר, רשות מקרקעי ישראל,
המסלול באשקלון מפונה על ידי צוותים הנדסיים של רשות מקרקעי ישראל והחטיבה הירוקה/אורטל צבר, רשות מקרקעי ישראל

רשות מקרקעי ישראל סגרה מסלול מירוצי שטח לא חוקי שהוקם בחוצות אשקלון באזור המחצבה הישנה. המסלול הוגדר כמסוכן למשתמשים, שכן פעל ללא פיקוח ובצורה פיראטית ופלש לשטח פתוח בשליטת המדינה. לדברי הרשות, המסלול הוקם על ידי אלמונים ומסיגי גבול שהכשירו על שטח שגודלו 4 דונם מסלולי רכיבה עם 20 רמפות.

המסלול המאולתר פונה על ידי צוותים של מפקחי החטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל והסיירת הירוקה, בליווי שוטרים של משטרת ישראל. רכבי פינוי הנדסיים השטיחו את האיזור והחזירו אותו למצבו הקודם ובמקום הוצבו שלטי אזהרה.

יואב ששון, מנהל מרחב ירושלים בחטיבה לשמירת הקרקע ברשות מקרקעי ישראל: "מעבר להיבט המשפטי המגביל הפעלת מסלולים לספורט מוטורי, ללא רישיונות, הקמת המסלול על אדמות המדינה ללא אישור רשות מקרקעי ישראל, היא עבירה פלילית של הסגת גבול בפני עצמה. המסלול פונה ע"י מפקחי הרשות, העוסקים בשמירה על קרקעות הציבור. במידה ומקימיו יאותרו הם יהיו חשופים לתביעה כספית שתוגש ע"י הרשות, על עלויות הפינוי שנגרמו לקופת המדינה עקב פעילותם הלא חוקית - זאת ללא קשר להליך הפלילי. בנוסף חשוב לציין כי הפעלת מסלול מוטורי באופן פיראטי מהווה סכנה של ממש לרוכבים, לצופיהם ולעוברים במקום".

השטח הוחזר למאגר הקרקעות הציבורי.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully