וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראות תאונות דרכים קשות שצולמו מתוך הרכב

9.2.2016 / 8:53

נהגי בריטניה הפזיזים, בקרוב תככבו בתכנית טלוויזיה חדשה בערוץ ITV שתציג מגוון תאונות דרכים שצולמו ממצלמת הדשבורד ברכב שלכם. אתם לא באמת רוצים לראות את עצמכם בתכנית הזאת

יוטיוב

תכנית טלוויזיה שמציגה תאונות דרכים קשות אולי לא נשמעת לכם כמו רעיון חדשני שכמותו לא נראה על המסך, אולם עם העליה במספר המשתמשים במצלמות דשבורד וקסדה - כעת תכנית שכזאת יכולה להעניק לנו הצצה מסקרנת וייחודית למה שקורה בתוך הרכב בזמן שהוא עובר תאונה - ואת זה כבר שווה לראות. בדיוק בשביל זה, ITV הבריטית עולה עם התכנית "תאונות דרכים בבריטניה: נתפסו במצלמה" שתציג תאונות דרכים מנקודות מבט יוצאות דופן.

התכנית החדשה תכלול בין היתר קטעים קשים לצפייה של מכוניות מתנגשות במסעדות, בגשרים, בכלי רכב אחרים, ברוכבי אופניים - ובעצם כל טעות קריטית שנהגי בריטניה הפזיזים עשו על הכביש בזמן שהמצלמה עובדת.

תאונות בבריטניה. צילום מסך
תאונות הדרכים הקטלניות שיגרמו לכם לא לעלות על הכביש יותר לעולם/צילום מסך

בפרומו הדרמטי לתכנית, שהפרק הראשון שלה ישודר ב-2 בפברואר בשעה 21:00, מוצגות כמה מהתאונות הקטלניות שמצפות לנו בפרק הראשון - כולל עדויות מאלו ששרדו אותן, כמו אבא שהציל את חיי בתו כשהשניים עברו תאונה בכביש מהיר בשעת לילה מאוחרת ואדם אחר שהתאחד עם פנסיונר שהציל את חייו לאחר שרכב פגע בו בכביש. לא כדאי לפספס.

עוד באותו נושא

צפו באישה שהוציאה את כל הזעם שלה על רכבו של בן זוגה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully