וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיולד עם מכונית: השקת רנו דופין משנת 1958

30.1.2016 / 8:15

מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי השיק רנו דופין שבאופן מקרי, יוצרה בדיוק ביום בו נולד בעליה ומשפצה. שגריר צרפת הגיע למאורע המכובד

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני
עריכה: מאיה בן ניסן

עשרות מכוניות אספנות עוברות תהליך כזה או אחר של שיפוץ בישראל, אך כמה מהן יוצרו ויצאו משערי החברה בדיוק באותו יום בו נולד ביעליהן? זה בדיוק המקרה שלפנינו. במסגרת המפגשים השבועיים של מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסיים אשר נערכים בחנית איצטדיום הכדורסל ביד אליהו בתל אביב, הושקה רנו דופין אשר לה ולבעליה "תאריך לידה" זהה, ה-22 בינואר 1958.

עופר נס, בעליה של הדופין מספר כי זה זמן רב התבשל בראשו הרעיון לרכוש מכונית משנת לידתו, 1958. חיפוש ארוך מצא את הדופין בישראל של משפחת ארגבני בבאר שבע. כשעברה לידיו, התברר כי על הרכב לעבור חידוש כולל ומקיף שנגע ברכב בכל פרט ורכיב. הרכב פורק לגורמיו, גוף הפח חודש, מערכת החשמל הוחלפה, המנוע שופץ ועמו כל החלקים המכאנים. היום, תהליך השיפוץ הסתיים והדופין הייחודית שבה לנסוע על כבישי ישראל, במצב טוב יותר אפילו מהיום בו היא נולדה בשנת 1958 בצרפת (הורכבה בישראל, במפעלי קייזר אילין) בדיוק לפני 58 שנים ובדיוק באותו יום בו נולד בעליה, עופר נס. מזל טוב.

עוד קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully