וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים לכולם: מיזם "תל אופן" הושק ברמת גן

28.1.2016 / 13:31

עיריית רמת גן הזניקה היום את מיזם שיתוף האופניים הפופולרי "תל אופן" ברחובותיה. ראש העיר ישראל זינגר: "העירייה הציבה לה למטרה לפעול להפחתת עומסי התנועה ולצמצום זיהום האוויר"

תל אופן ברמת גן. שלומי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
תל אופן, גם ברמת גן. ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר לצד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי מזרחי

עיריית רמת גן חנכה היום (חמישי) בכיכר אורדע את מיזם שיתוף האופניים "תלן אופן", ובכך הצטרפה לתל אביב וגבעתיים בין היתר, ובקרוב תצטרף אליהם גם בת ים. הטקס נערך במעמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר.

עיריית תל אביב קיימה קשרים הדוקים עם עיריית רמת גן בחודשים האחרונים במטרה להכשיר את תל-אופן עבור תושבי העיר הסמוכה. בשלב זה, הוקמו שמונה תחנות עגינה בהם הוצבו אופניים חדישים. תחנות העגינה הוצבו במתחם הבורסה ובסמוך ליציאה מתחנת רכבת 'מרכז', אזור קניון איילון והאצטדיון הלאומי, צומת 'עלית', בסמוך למכללת 'שנקר', במרכז העיר בכיכר רמב"ם (אורדע), בסמוך למגדלי 'ב.ס.ר' ועוד.

ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי: "ברכות לעיריית רמת גן ולראש העירייה ישראל זינגר על הצטרפותם למערך התל אופן. שיתופי פעולה מסוג זה, בין הערים במטרופולין גוש דן, ובדומה לגבעתיים שהצטרפה לתל אופן לפני כחצי שנה, חשובים לקידום פתרונות תחבורתיים מתקדמים, המשמעותיים ביותר עבור כלל תושבינו.

תל אופן הוקם ב-2011 וזכה עד כה לרשת גדולה של רוכבים שמסייעים להפחית את הגודש וזיהום האוויר על ידי בחירה בכלי תחבורה אלטרנטיב לרכבם הפרטי, גם במסגרת המגבלות והיעדרם של שבילי אופניים במקומות מסויימים.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר: "רמת-גן עושה היום את הצעד הראשון, אך לא היחיד, במהפכת האופניים של העיר. העירייה הציבה לה למטרה לפעול להפחתת עומסי התנועה ולצמצום זיהום האוויר והשימוש בתל-אופן הוא חלק מהעשייה בתחום זה. אני מזמין את כל תושבי רמת-גן להתחיל לדווש ומבטיח לכם כי בשנה הקרובה המהפכה תתרחב עם תחנות תל אופן נוספות ושבילי אופניים חדשים".

עוד הרבה על אופניים בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully