וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון התלבט בין 2 מכוניות פרארי - ורכש את שתיהן ב-5.5 מ' ש'

שירות גלובס

28.1.2016 / 13:53

מכוניות היוקרה מדגמים F12 ברלינטה ופרארי GTB 488 מצטרפות לעוד פרארי שמחזיק עמוס לוזון בחניית ביתו ■ לוזון רכש לפני כשבוע את השליטה בקבוצת דורי, שחייבת למחזיקי האג"ח כ-270 מיליון שקל

אתר יצרן

איש העסקים עמוס לוזון, שרכש לפני כשבוע את השליטה בקבוצת דורי שחייבת למחזיקי האג"ח כ-270 מיליון שקל, רכש באחרונה שני מכוניות פרארי בסכום מצטבר של כ-5.5 מיליון שקל. מדובר בדגמים F12 ברלינטה ופרארי GTB 488. שתי מכוניות היוקרה החדשות מצטרפות לעוד פרארי, שמחזיק לוזון בחניית ביתו.


ככל הידוע, לוזון התלבט בין שתי המכוניות ולבסוף החליט לרכוש את שתיהן.

לוזון, יזם נדל"ן ובעלי קבוצת הכדורגל מכבי פ"ת, רכש לפני כשבועיים את קבוצת דורי מידי גזית גלוב במהלך בזק, תמורת כ-11 מיליון שקל. דורי כאמור נרכשה עם חובותיה.

לוזון אמר על הרכישה כי "מדובר במשהו שנולד בבוקר והסתיים באותו יום בערב". העסקה המפתיעה נחתמה בעקבות ההחלטה הדרמטית שקיבלו יום קודם לכן בעלי השליטה בגזית גלוב, חיים כצמן ודורי סגל, להיפרד ממניות קבוצת דורי לאחר שכבר השקיעו כמיליארד שקל בחברת הנדל"ן הכושלת.

לאחר הרכישה לוזון ניסה להרגיע את מחזיקי האג"ח של דורי, ואמר כי "העסקה היא קפיצת מדרגה גדולה עבורי, ואני מקווה שיהיה בסדר. אני בטוח שאוכל להתמודד עם ההתחייבויות של החברה, גם כלפי מחזיקי האג"ח".

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully