וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: סקודה תחשוף רכב פנאי עם ששה מושבים

2.2.2016 / 12:42

סקודה משחררת איורים ראשונים ופרטים של הויז'ן S, קרוסאובר משפחתי בגודל מלא עם שלוש שורות וששה מושבים. הבכורה בז'נבה

סקודה ויז'ן S. אתר יצרן
סקודה ויז'ן S. עוד מעט גרסת ייצור/אתר יצרן

בכמה הזדמנויות שונות, פרסמה סקודה בשנתיים האחרונות אודות מיזמים להרחיב את המשפחה ולחזק את רכב הפנאי יטי בלפחות עוד שני קרוסאוברים חדשים. כעת, היא סוף סוף מתקרבת להגשמת ההבטחות ומציגה איורים ופרטים ראשונים אודות סקודה ויז'ן S - רכב פנאי גדול עם שלוש שורות ו-6 מושבים.

בסקודה מתארים את ויז'ן S כשילוב מאוזן בין אסתטיקה, כוח ופונקציונאליות. הוא ממשיך קו ה-VISION של דמוית הקופה מ-2014 שלמעשה סללה את הדרך לסופרב, ומשדר מראה ספורטיבי עם הגבהה מסורתית של המרכב לטובת טיפוס על מדרכות והשתובבות בשבילים. מבחינה טכנית, מדובר ברכב שיבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולארית של הקונצרן, כאשר אורכו כ-4.7 מ', רוחבו 1.91 מ' וגובהו קצת מעל 1.67 מ', כך שהוא חולק את מידותיו עם ניסאן אקס-טרייל.

סקודה ויז'ן S. אתר יצרן
סקודה ויז'ן S/אתר יצרן

תא הנוסעים יהיה רחב ידיים ויציע כאמור הושבה לששה אנשים עם מרחקים שימושיים בין שלוש השורות, ותא מטען מרשים לדברי החברה. בסקודה יכניסו לשימוש חלק מהנדסת האנוש שקיימת בסופרב, לרבות מערכות המדיה והמידע, מחשב הדרך ועוד. לא ברור אם תהיה לו יכולת שטח כלשהיא, אך סביר שיהיה מיומן יותר מגרסאות "סקאוט" להן מרווח גחון סמלי כשהוא חמוש במערכת 4X4 בגרסאות הבכירות.

סקודה תצייד את הרכב בסגל המנועים של VW, החל ביחידות בנזין 1.4 ל' TSI ועד למנועי טורבו דיזל TDI שיילקחו מפולקסווגן פאסאט עם כ-240 כ"ס ותיבות הילוכים ידניות 6 מהירויות או דו-מצמדית DSG עם שבעה הילוכים; גם גרסאות היברידיות עם יכולת טעינה מהשקע נלקחות בחשבון, אולם בסקודה ינסו להמנע מלהקלע למחירים שאינם תואמים את ערכי המותג העממי.

מתחריו העיקריים יהיו יונדאי סנטה-פה, התאום קיה סורנטו ועוד, כאשר המחיר באירופה עשוי להתחיל ב-25 אלף יורו. פרטים נוספים אודותיו, בעוד כחודשיים בתערוכת ז'נבה.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully