וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפסים על שביל, חורכים אספלט: רנו קוויד "רייסר" וחברו "קליימר"

7.2.2016 / 11:55

רנו חשפה בהודו שני קונספטים המבוססים על הרכב העירוני קוויד. הקישוטים רבים, הביצועים עשויים להיות מפתיעים. גרסה אירופית אולי בתערוכת ז'נבה

אתר יצרן

הרחק מההכנות לתערוכת הרכב בז'נבה, חשפה יצרנית הרכב רנו בניו-דלהי שני קונספטים המבוססים על הרכב העירוני החדש, רנו קוויד. דגם מעוצב וקומפקטי שנמכר ברובו בשווקי המזרח הרחוק ובפרט בהודו, במחיר שנגיש לאוכלוסיה המקומית שנאלצת להתמודד עם תנאי תעבורה לא פשוטים בכלל.

הדגם הראשון מביניהם הוא ה"קליימר", שמתחפש למעין קרוסאובר עירוני עם מראה מחוספס הכולל דיפונים, דגשי כרום, כיסויים לגלגלים, מסילות גג ופסי חיכוך בשני צדדיו. הוא הוגבה משמעותית ביחס לקוויד הרגיל בזכות שינויים במתלים וצמיגים גדולים יותר.

רנו קוויד קליימבר. אתר יצרן
רנו קוויד קליימר/אתר יצרן

דגם הקוויד "רייסר" קצת יותר אטרקטיבי לשוחרי הנהיגה. מחד, מסתמן שלרנו "ספורט" אין תרומה למיזם, אבל הוא מתהדר במראה קרבי שמובלט על ידי חישוקים ענקיים בגודל 19 אינטש וגוון כחול עמוק. בנוסף לכך, רנו גילחו מהדלתות את הידיות, הוסיפו קיט עשוי סיבי פחמן הכולל את הספליטר הקדמי, חצאיות הצד ודפיזור שמובנה בפגוש האחורי. בתא הנוסעים, ממשיכה האווירה החמה עם ויתור על המושבים מאחור, דיפוני קטיפה, גלגל הגה קטן, כלוב הגנה עם רתמות מירוץ, מושבי ספורט ועוד.

מערכות ההינע של הקונספטים טרם פורסמו, אולם סביר שברנו ינסו לחזק את שניהם ולא להתספק במנועים צנועים וקישוטים למכביר. הדגמים שיוצאים את המפעל מצוידים במנועי 1.0 ל' ו-0.9 ל' עם תיבות הילוכים ידניות והספקים שמגיעים עד ל-90 כ"ס לערך.

הקוויד, שנחשף לפני כשמונה חודשים, אמנם נראה יחסית גדול, אך במציאות אינו ארוך בהרבה מפיאט 500. רנו ציידה את הרכב באופן דומה למותג דאצ'יה תוך שימוש בתרכובות פשוטות ותוספות של בקרות מדיה מעודכנות עם חיבור מעודכן לטלפונים החכמים. הוא מיוצר בהודו, ומחירו עומד על 300 אלף רופי, שהם כ-5,000 דולרים. גרסה אירופית שלו עשויה להופיע לראשונה באירופה עוד השנה, תחת דגלו של המותג הרומני ובמחיר של כ-5,000 יורו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רנו קוויד רייסר. אתר יצרן
רנו קוויד רייסר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully