וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל מנועי הדיזל: צ'מפיון מוטורס - "צפי לפתרון זמין לכל כלי הרכב המעורבים עד סוף השנה"

7.2.2016 / 15:46

פולקסווגן העולמית החלה לבצע מהלכים לתיקון כלי רכב המעורבים בפרשיית מנועי הדיזל. היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס תשלח מכתבים לכל הלקוחות הרלוונטים

מנוע TDI פולקסווגן. יצרן, ניר בן טובים
מנוע ה-TDI של קונצרן פולקסווגן. תוכנה המרמה את מבדקי זיהום האוויר/ניר בן טובים, יצרן

בהמשך לפרשיית מנועי הדיזל בפולקסווגן, בה נחשף כי החברה התקינה תוכנה במנועי הסולר המרמה את מבחני זיהום האוויר, מוסרת היום (ראשון) היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס כי התקבלו פרטים נוספים מהיצרן שהינם רלוונטים גם ללקוחות בארץ. כזכור, היבואנית זימנה קרוב ל-11 אלף כלי רכב במחוזתינו למעקב.

מהחברה נמסר: "קבוצת פולקסווגן החלה בביצוע קמפיין עולמי במנועי הדיזל. ממידע שהועבר מהיצרן, הקמפיין יבוצע בהדרגה, על פי הדגמים השונים ולמיטב הבנתנו במקביל בכל העולם. פתרונות לדגמים הרלוונטיים לישראל צפויים להיות זמינים בתחילת חודש מרץ, תוך צפי לפתרון זמין לכל כלי הרכב המעורבים עד סוף השנה. צ'מפיון מוטורס, בתיאום עם משרד התחבורה, תחל לשלוח מכתבים לכל הלקוחות הרלוונטיים בתקופה הקרובה".

מוקדם יותר היום, פורסם בכלי התקשורת בגרמניה, כי פולקסווגן תעניק ללקוחות שנפגעו מהפרשה "חבילות פיצוי" בשווי כמה אלפי דולרים, ראשית ל-600 אלף נהגים בארה"ב, ואח"כ באירופה שם יזכו לפיצוי של כ-700 יורו לערך. יחד עם זאת, לא ידוע אם מדובר בקניה של הרכב הפגום, תיקון התקלות, או פשוט החזרת מזומנים.

עדכון ראשון: 16:08

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully