וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: רכב הפנאי של מזרטי - לוונטה

21.2.2016 / 7:53

מזרטי מפרסמת מקבץ תמונות ראשונות של רכב הפנאי הראשון בתולדות המותג האיטלקי - לוונטה. בכורה בז'נבה, בישראל בעתיד

מזרטי לוונטה. אתר יצרן
מזרטי לוונטה. יתחרה בפורשה קאיין/אתר יצרן

מזרטי אותתה על כוונותיה להצטרף לגל הקראוסאוברים הגועש לפני מספר שנים, אלא שמשברים ניהוליים במותג האיטלקי בן ה-100 שיבשו תוכניות וסגרו את חלון ההזדמנויות. אלא שעם התפתחות המותג לקבוצת הסאלון (מזרטי גיבלי) נפתחה בפניהם הדלת להתרחבות עסקית ואת התוצאה ניתן לראות כעת בתמונות: רכב הפנאי לוונטה (Levante).

הלוונטה זכה לקדימונים רבים בין 2012-2015 על בסיס מזרטי "קובנג", ובסופו של דבר עוצב בדמותן של גיבלי וקוורטופורטה כדי לשמור על אחידות משפחתית, והוא ללא ספק ניחן בסממנים ויזואלים "מזרטיים" כשרים .תחת המעטפת, אומרים במזרטי לא תמצאו את שלדתו של הצ'יף האמריקני (המשותפת למרצדס ML קלאס הקודם) בבעלות פיאט, אלא שלדה מקורית של מזרטי.

את הכוח יקבל לוונטה ממנוע 3.0 ל' V6 בנזין המפיק 350 כ"ס (0-100 ב-6 ש'), או ממנועי בנזין בכירים עם 430 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש ב-5.2 ש' ומנוע V8 עם 560 כ"ס. גרסת הדיזל תחלץ ממנוע ה-3.0 ל' טורבו בסביבות 250 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 ש'. ההנעה תהיה כפולה Q4, מתלי אוויר יהיו תקניים ותיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 8 מהירויות מבית ZF (כמו בגרנד צ'ירוקי).

במזרטי מקווים שהלוונטה יצליח היכן שגיבלי כשלה - להכניס לקופתה רווחים נאים - הסיכון הפעם קטן יותר נוכח הצלחתם של רכבי ה-SUV היוקרתיים. נוסיף כי בניגוד לדיווחים בעבר, הרכב מיוצר בטורינו ולא בדטרויט לצידו של גרנד צ'ירוקי כפי שנבחן בתחילת תכנונו. יחידות ראשונות שלו תהיינה זמינות כבר בקיץ הקרוב ולישראל יגיע בהמשך 2016. על הכוונת של מזרטי לוונטה - פורשה קאיין.

עוד הרבה על מזרטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully