וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד קוגה מקבל מתיחת פנים: טכנולוגיה חדשה ואבזור מורחב

21.2.2016 / 9:40

פורד קוגה המחודש מיישר קו ויזואלי עם דגמי הפנאי של המותג האמריקני, ומתוגבר במערכות מדיה משודרגות ומנועים חסכוניים. חשיפה בתערוכת ז'נבה

פורד קוגה. אתר יצרן
פורד קוגה המחודש/אתר יצרן

פורד חשפה את מתיחת "אמצע החיים" של רכב הפנאי קוגה 2016 לקראת הבכורה הרשמית במסגרת תערוכת ז'נבה בחודש הבא. הקרוסאובר המשפחתי זכה לשלל חידושים שראשיתם במראה החיצוני והמשכם במערכות הינע, אבזור פנים ותקשורת. זהו הרענון הקיצוני ביותר של קוגה בשנים האחרונות והצפי הוא שיגדיל את מכירותיו באירופה בשיעור חד (בארה"ב נמכר כפורד אסקייפ בהצלחה לא מבוטלת).

העיצוב החיצוני נוסח בהתאם לקווי המתאר של פורד אדג' החדש, אולי בתקווה שזה ידבק בפופולריות של האמריקני המבוקש. פורד התאימה לקוגה מלתחה אלגנטית הכוללת שינויים גדולים בשני הקצוות, חישוקים חדשים, נורות LED קבועות עם הסתגלות אדפטיבית לתנאי הדרך, יחידות ערפל מעוצבות ועוד.

היצע המנועים של קוגה מקבל לשורותיו לראשונה את יחידת הדיזל 1.5 ל' TDCI עם הספק של 120 כ"ס, הנעה כפולה וצריכת דלק של כ-21 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (תנאי יצרן). מעליו שוכן מנוע דיזל 2.0 ל' עם 150 כ"ס ובגזרת הבנזין מנוע ה-1.5 ל' טורבו (המשרת את פוקוס) לו 150 כ"ס וחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית (אינה דו-מצמדית) עם 6 מהירויות. גרסת ההנעה הכפולה של מנועי הבנזין תחלץ 180 כ"ס ותחזיר בממוצע כ-12.5 ק"מ לליטר.

הבשורה המשמעותית יותר בקוגה היא התקנתה של מערכת ה-SYNC3. למודי הניסיון שזוכרים את הליקויים בסדרה הראשונה ואת מגבלותיה, יהנו הפעם ממערכת שמציעה שיפורים גדולים ומהירות הפעלה גבוהה עם התאמה מלאה לכל המכשירים החכמים. היא מבוססת צג 8 אינטש עם דפדוף "סוייפ" בין התפריטים ללא צורך בהקשה על מתגים שקועים. היא מסנוכרנת במלואה עם אפל ואנדוריד ויש בה אפשרויות הזרמת שמע מרדיו אינטרנטי, השמעת הודעות ועוד. לקוגה קו הגנה מחוזק שכולל בקרת התראה מפני עצמים מסוכנים, בלימה אוטומטית במהירות של עד 50 קמ"ש, בקרת סטיה מנתיב ועוד מערכות רבות כסטנדרט או כאופציה.

פורד חוזים שנתחם של רכבי הפנאי יגדל בכל שנה שחולפת, ולפי הערכות שונות יעמוד על 27% מכלל המסירות בענף עד שנת 2020. זו אחת הסיבות שפורד נוקטת במהלכים אסטרטגיים להפוך את מוצריה לגלובליים, מה שהביא לכך שאפילו מוסטנג ואדג' ישווקו באירופה באופן סדיר.

את קוגה המחודש מכל מקום, נוכל לראות בישראל בתחילת 2017, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully