וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח ישיר תכסה נוסעים המשתמשים ב-Waze carpool

22.2.2016 / 15:16

'ביטוח ישיר' הכריזה כי תשתף פעולה עם WAZE ותפרוש כיסוי ביטוחי למשתמשים במיזם שיתוף הנסיעות של האפליקציה. "מהלך אשר ישפיע לחיוב על חייהם של רבים"

WAZE. WAZE, צילום מסך
וויז/צילום מסך, WAZE

חברת 'ביטוח ישיר' מדווחת כי תשתף פעולה עם אפליקצית הניווט הישראלית 'וויז' במסגרת המיזם החדש לנסיעה שיתופית: Waze carpool. המשמעות לדברי המבטחת, היא כי נהגים המבוטחים בביטוח רכב של ביטוח ישיר יוכלו לאסוף משתמשים באפליקציית שיתוף הנסיעות של Waze, תחת ביטוח החובה של החברה. זאת, לאחר שלאחרונה התקבל אישור מטעם המפקח על הביטוחים, נוכח הסוגיות שעולות משירות בו הצדדים חולקים את עלויות הנסיעה.

הרעיון הוא לחבר בין נוסעים שנעזרים באפליקציית וויז ריידר לבין וויז כדי למצוא את המסלול המהיר ביותר למטרת נסיעה שיתופית בהתאם לקרבתם הגאוגרפית. הנהג מוגבל לשתי נסיעות ביום בתשלום מוגבל ומפוקח, אך השירות מאפשר לנהגים ולנוסעים להפחית בעלויות הנסיעה היומיות לעבודה או לבית ולהפיק את המיטב מנסיעות המתקיימות בכל מקרה.

תכנית שיתוף נסיעות היא מגמה שהולכת וצוברת תאוצה ברחבי העולם, ובישראל מנסים היזמים להם גישה לאלטרנטיבות תחבורה לצמצמם פערים ולשפר את איכות החיים של הנהגים והנוסעים.

רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר: "ביטוח ישיר מובילה בשנים האחרונות מהפכה דיגיטאלית ושירותית בכל תחומי פעילותה, ואנו שמחים לשתף פעולה עם Waze, חלוצת תחום הנסיעות השיתופיות, במהלך אשר ישפיע לחיוב על חייהם של רבים. אנו בטוחים כי המהלך יעודד חברות ביטוח נוספות לקחת חלק ביוזמה, לטובת הנהגים, הנוסעים והסביבה".

Waze Carpool משתמשת ביכולות מיפוי ו-GPS מתקדמות של Google בכדי לאמת את מיקומי הבית והעבודה של המשתמשים, ומחברת בין נהגים ונוסעים עם מסלולים דומים. המטרה היא לקשר בין שכנים וחברים לעבודה, ומתוכם גם כאלו שאינם מוכרים לכם.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully