וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע טורבו: מתיחת פנים למיני פולקסווגן אפ!

23.2.2016 / 14:55

החידוש העיקרי במיני העירונית פולקסווגן אפ! ימצא בחרטום - מנוע 1.0 ל' טורבו המפיק 90 כ"ס וצריכת דלק נמוכה. בכורה בתערוכת ז'נבה

פולקסוןוגן אפ!. אתר יצרן
פולקסווגן אפ! רוצה להתחרות גם במיני האופנתיות בהן פיאט 500/אתר יצרן

פולקסווגן חשפה תמונות ראשונות ופרטים אודות מתיחת הפנים של המיני העירונית שלה, פולקסווגן אפ!. במסגרת החידושים היא זוכה למראה נקי יותר מבעבר, תוספות אפציונליות רבות להופעתה החיצונית ובמקביל חונכת בחרטומה מנוע 1.0 ל' טורבו שלושה צילינדרים ערני שיסייע לה במישור הביצועי.

לא ממש גרסת "ספורט" אבל בהחלט אוצרת יכולות, האפ! המחודשת מגיעה בגרסתה הבכירה עם מנוע 3 צילינדרים מוגדש על פחות מטון אחד שנמצא אפילו בקרביה של פולקסווגן גולף. התפוקה המרבית עומדת 90 כ"ס ו-17 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות.

על פי פולקסווגן, המנוע הקטן מאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות ועד 170 קמ"ש מרביים. רק לשם השוואה, הגרסה החזקה ביותר של אפ! מסיימת את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-13.5 שניות. תצרוכת הדלק, כמקובל במנועים דלי צילינדרים תהיה אטרקטיבית למדיי בגרסה החדשה, עם נתון יצרן של כ-22 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטת מזהמים של 102 גק"מ.

פולקסוןוגן אפ!. אתר יצרן
פולקסוןוגן אפ!/אתר יצרן

מתיחת הפנים של אפ! מוגבלת ומשדרת שאת רוב השינויים ניסו לבצע בחלקה הקדמי; החרטום פחוס לאחור וכך גם יחידות התאורה שמיישרות קו עם פולו וגולף. תוספות בהיבט "היוקרתי" תהיינה בדמות נורות LED קבועות בחזית, מראות צד גדולות יותר ומעט שדרוגים לזגוגית הגדולה המרכיבה את המפלס העליון של פתח תא המטען.

האפ! נמכרת בעולם ב-7 רמות אבזור, וניתן לתכנן אותה ב-13 גוונים חיצוניים בהתאמה לריפודי הפנים. במרחבי הפנים אגב לא חלו שינויים בהנדסת האנוש, אבל בפולקסווגן הוסיפו בקרת אקלים דיגיטלית משופרת, כניסות USB, בלוטות' ועוד.

מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה, האפ! נמצאת בדיונים מול היצרן במטרה להביאה לארץ. לא ידוע אגב אם שתי אחיותיה התאומות מסיאט (מיי) וסקודה (סיטיגו) תזכנה למתיחת פנים בעקבותיה, אולם סביר שמהלך זה עשוי לצאת לפועל בקרוב (אם לא אירע עד עתה).

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully