וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה מוקדמת: רנו סניק דור 4

24.2.2016 / 8:01

מחשב מסלול מחדש - רנו חושפת הצצה ראשונה לסניק החדש ומבטיחה, שכמו שהמציא את הקבוצת המיניוואנים הקטנים ב-1996, כך יגדיר מחדש את היכולות

רנו סניק. אתר יצרן
רנו סניק דור 4: החשיפה הרשמית/אתר יצרן

בשורה למשפחות הצעירות - רנו חושפת הצצה ראשונה לדור הרביעי של המיניוואן הוותיק, הסניק החדש. דגם זה יחשף רשמית במסגרת תערוכת הרכב העולמית שתיערך בז'נבה שוויץ ב-1 במרס, אך ברנו העדיפו לחשוף את הרכב החשוב מעט קודם.

הסניק שנחשב לחלוץ קבוצת המיניוואנים הקטנים עוד בשנת 1996 נמכר בכמעט 5 מיליון יחידות בעשור החולף. רנו אמנם לא חושפים פרטים רבים אודותיו, אך מבטיחים כי גם הפעם הוא צפוי לחולל מהפכה של ממש בפניה לצרכנים שזקוקים לחלל יעיל להסעת המשפחה.

מצמד התמונות שנחשפו ניתן לראות עיצוב חדש ודינמי בהרבה לעומת הדורות הקודמים הסולידיים. ברנו בחרו לשדך לזה גג זכוכית בשלושה חלקים שהופך את סביבת המחיה לאווירירית מאוד, להתקין יחידות תאורת לד ייחודיות בצורת האות C מלפנים ואף להגדיל את מרווח הגחון (מרחק הרכב מהכביש) כדי לאפשר לו ליהנות במעט מהמשיכה הטבעית לקרוסאוברים מוגבהים.

רנו טרם חשפו כל פרט בנוגע למנועים שיותקנו בו, אך ניתן להניח כי נמצא שם מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל מוגדשים, תיבות הילוכים כפולות מצמדים ושאר עזרים שמסייעים בהפחתת פליטת המזהמים לסביבה. נעדכן ככל שיחשפו פרטים נוספים אודותיו כשנתקרב למועד החשיפה הרשמי.

עוד על רנו בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully