וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו ג'ולייטה מקבלת מתיחת פנים קלה

26.2.2016 / 7:34

ההצ'בק האיטלקית זוכה לרענון ראשון בתולדותיה שעיקרו במראה החיצוני ובגרסת התלתן ירוק, שמאמצת כותר חודש לסדרה - ולוצ'ה

אתר יצרן

שש שנים ארוכות חיכו באלפא רומיאו לבצע מתיחת פנים למכונית החשובה ג'ולייטה, והתוצאה אינה יוצאת מגדר הרגיל. המכונית הקומפקטית של האיטלקים - מתחרת פולקסווגן גולף בין היתר, מקבלת ממעצבי החברה עדכונים סמליים בשני קצותיה, בתא הנוסעים ומשאירה את המערך המכני שלה כמעט ללא שינוי, למעט עבור מי שמבלה באירופה ושוכר אותה בגרסתה האוטומטית.

חדי העין יבחינו בנוסח מחודש באיזור השבכה הקדמית ובפגוש התחתון, וכן התווספו חישוקי סגסוגות למשפחה, מגוון צבעים חדשים ושינוי מעניין הוא הכיתוב "ג'ולייטה" בסמיכות אל דלת תא המטען שנראה כעת גדול יותר עם מרווחים בין האותיות (בכל זאת צריך להכריז בפני העולם שזו גרסה מחודשת).

פיאט-קרייזלר דאגו שמכלול השינויים בתא הנוסעים של ג'ולייטה יעשה במערכת המולטימדיה. בקרת ה-UConnect מחוברת כעת לסמארטפונים מהדור החדש, עם אפליקציות שמאפשרות לנהג או לנוסע לקבל אינפורמציה על המכונית בזמן אמת, ואפילו למדוד ביצועים על מסלול מירוצים.

תחת מכסה המנוע לא חלו שדרוגים מהותיים; היחידות תמשכנה מהדור הנוכחי עם 1.4 ל' טורבו 120 כ"ס, 1.4 ל' מולטי-אייר עם 170 כ"ס ומנוע ה-1.7 ל' טורבו לו 240 כ"ס שמקבל עוד קצת מומנט ומאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-6.6 ש'. גרסה זו, תקרא מעתה "ולוצ'ה" במקום "תלתן ירוק". באגף הסולר - מנוע ה-JTD לו 120 כ"ס מחובר מעתה לתיבת הילוכים דו מצמדית 6 מהירויות.

באלפא רומיאו יוציא את המכונית לשווקים בחודשים הקרובים ומחירה יעמוד באירופה על כ-22 אלף יורו לגרסאות בסיסיות. הבכורה הרשמית בז'נבה ולארץ תגיע בהמשך השנה כנראה.

צריך לציין בהקשרה של הג'ולייטה, כי לאחרונה דווח בגרמניה כי הדגם הבא יבוסס גם הוא על פלטפורמת "גורג'יו" המשרתת את ג'וליה, והמשמעות של כך היא העברת הכוח מגלגלים בחזית לגלגלים מאחור. באלפא רומיאו אף שוקלים בימים אלו אם לחזור לסבב הפורמולה 1 בעתיד כקבוצה נפרדת מקונצרן פיאט במסגרת שיקום המותג עליו הכריז מרקיונה בתחילת הקדנציה שלו. ימים יגידו (ובעיקר מקורות המימון) אם התוכניות תצאנה לפועל.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully