וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום ייצור: הונדה מציגה את סיוויק הצ'בק החדשה

3.3.2016 / 7:55

הבשורה הגדולה בסיוויק הצ'בק החדשה היא המצאותן של יחידות הינע מוגדשות טורבו בעלות הספק גבוה וצריכת דלק נמוכה. גרסה סדרתית בחודשים הקרובים

הונדה סיויק הצ'בק. אתר יצרן
הונדה סיוויק הצ'בק קונספט. לקראת ייצור/אתר יצרן

הונדה חשפה במסגרת תערוכת ז'נבה את גרסת האבטיפוס (טרום ייצור סדרתי) של המשפחתית הקומפקטית הונדה סיוויק. זהו קדימון לדור העשירי של המכונית היפנית שעתידה לצאת לכבישים בהמשך השנה ותיוצר באנגליה.

הסיוויק החדשה ממשיכה את הקו הספורטיבי הנועז של קודמותיה ומציגה שינויים מהותיים גם במידות ובסידור המתלים. היא ארוכה יותר ב-13 סניטמטרים מהדור התשיעי, רחבה ממנו ב-3 סנטימטרים, נמוכה ב-2 סנטימטרים וככל הידוע משתמשת בבסיס גלגלים גדול יותר לשיפור המרחבים בשורה השנייה. שדרוג גדול צפי לעבור גם תא הנוסעים של הסיוויק, במיוחד במערכות המדיה ולוח המחוונים.

בתוך כל זה, גולת הכותרת בסיוויק הצ'בק החדשה תהיה שילוב מנועים חדשים שיחליפו את יחידות הבנזין הוותיקות (1.8 ל', 140 כ"ס), כאשר את מקומן יחליפו מנועי טורבו גמישים ולאירופה מנועי טורבו דיזל משופרים.

הפרטים הרשמיים טרם ידועים במלואם, אולם כפי שדווח לאחרונה בסיס ההיצע יחל במנוע 1.0 ל' עם תפוקה שתחצה את ה-100 כ"ס (יהיה מקביל ביכולותיו למנוע 1.6 ל' מסורתי), מעליו מנוע 1.5 ל' טורבו שיחלץ לפחות 170 כ"ס ובגזרת הדיזל מנוע סולר חסכוני בנפח 1.6 ל' וכ-130 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות 6 מהירויות או רציפות CVT.

גרסת הונדה סיוויק TYPE R הבאה תוציא מהקרביים מעל 300 כ"ס ממנוע ה-2.0 ל' טורבו. המחירים באירופה לסיוויק החדשה מתחילים באזור ה-18 אלף יורו. טרם ידוע מתי בידיוק תגיע לארץ.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully