וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן רומזת על קרוסאובר אופנתי שיתחרה בניסאן ג'וק

3.3.2016 / 8:10

פולקסווגן חושפת קונספט חדש המאותת על התעצבות קרוסאובר קומפקטי שיתחרה בפלח החם ביותר בענף הרכב. על הכביש בשנה הבאה

פולקסווגן קונספט. אתר יצרן
פולקסווגן בריז קונספט. קבריולה לטובת תצוגה ראשונה/אתר יצרן

במקביל להשקת אודי Q2, חשפה פולקסווגן במסגרת תערוכת הרכב בשוויץ את התשובה שלה (המתגבשת) לקבוצת הקרוסאוברים העירוניים. החברה הגרמנית הציגה בימים אלו את הקונספט T-Cross Breeze שאמנם מתהדר במראה חיצוני נטול קורת גג, אך מסתיר מבעד לכך את הרכב שיתחרה באופן מעשי בניסאן ג'וק הבא, רנו קפצ'ור וחבריו.

ה-T-Cross Breeze עשוי להזכיר לחלק מהקוראים את הריינג' רובר איווק קבריולה, אך הוא קצר ממנו בכמעט 30 סניטימטרים. הוא קרוב יותר במידותיו לסאנגיונג טיבולי ולפי פולקסווגן ארוך מפולו ב-10 סנטימטרים, וכן הוא מבליט שפת עיצוב מעודכנת שתעמוד בחזית המותג בשנים הקרובות.

המשפחה תורכב גם ממרכב סגור וכן ממרכב קבריולה שיגיע ככל הנראה בתוספת תשלום מכובדת. יו"ר החברה החדש הרברט דיס, אומר כי "זהו ה-SUV הראשון בקבוצה שיימכר גם כקבריולה, ועם זאת יהיה נגיש במחירו, איכותי ודינמי".

יניע את הקרוסאובר הגרמני מנוע 1.0 ל' שלושה צילינדרים טורבו בעל תפוקה מרבית של 110 כ"ס וכ-20 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים דו מצמדית 7 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-10.5 ש' ועד 180 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק לפי היצרן עשויה להגיע גם ל-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

בקונצרן פולקסווגן המתינו זמן רב להעמיד בשורותיהם קרוסאובר קומפקטי והותירו את רוב המלאכה בידי סקודה (יטי). "ה-T-Cross Breeze הוא טיזר לדברים שיגיעו לאחריו, והוא יהווה את הגרעין לדגם הפנאי הבא שלנו וגם לדגם קבריולה שיחבור אליו", מוסיף דיס.

קשה לדעת בשלב זה כמה תגבה פולקסווגן תמורת הקרוסאובר החדש שלה, אך נוכח קרבתו לפולקסווגן פולו, סביר שהמחיר יהיה בגזרת המתחרים הישירים.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully