וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למשפחה ולעבודה: פולקסווגן קאדי החדש הגיע לארץ

10.3.2016 / 8:07

צ'מפיון מוטורס תשווק את פולקסווגן קאדי החדש עם מנוע דיזל 2.0 ל' TDI, וכן עם ומנוע בנזין 1.0 ל' טורבו קומפקטי וחסכוני. המחירים, החל ב-129 אלף שקל

פולקסווגן קאדי 2016 במבחן דרכים. יצרן, קובי ליאני, ניר בן טובים
פולקסווגן קאדי החדש בישראל. גם עם מנוע 1.0 ל' טורבו/ניר בן טובים, יצרן, קובי ליאני

בשורה מעניינת בענף המסחריות. יבואנית דגמי פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בארץ את הדור החדש של רכב העבודה קאדי כשלזה משודך לראשונה מנוע בנזין בנפח 1.0 ל' טורבו. לצידו, מנועים נוספים בגזרת הבנזין ובדיזל, בהם ה-2.0 ל' TDI, בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או דו-מצמדית DSG.

הקאדי החדש נשען על פלטפורמת ה-MQB המדולארית של פולקסווגן, ועל כן זכה למרחבי פנים משופרים (ועל כך בהרחבה במבחן הדרכים בקישור). הוא מציע הושבה לחמישה נוסעים (שלושה מאחור) ודלתות פתיחה כפולות סטנדרטיות להטענת ציוד. הקבינה זכתה לשדרוג משמעותי בחומרי הייצור ובהתקנים, כאשר בחברה מציינים המצאות בקרת מדיה עם צג 6.5 אינטש (5 אינטש כסטנדרט), בלוטות', 6 רמקולים, בקרת מיזוג, קורא כרטיסי SD ועוד.

את קאדי ניתן כאמור לרכוש עם שלושה מנועים שונים: מנוע ה"כניסה" לסדרה בחטיבת הבנזין הוא ה-1.0 ל' טורבו לו 102 כ"ס ו-17.8 קג"מ מ-1,500 סל"ד בחיבור לתיבה ידנית בלבד. צריכת הדלק הממוצעת נעה באיזור ה-18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מעליו מנוע ה-1.4 ל' עם 125 כ"ס (22.4 קג"מ ב-1500 סל"ד) ותיבת הילוכים DSG7. גרסת הדיזל תהיה ה-2.0 ל' TDI שמחליפה את מנוע ה-1.6 ל', כשלזו הספק של 102 כ"ס וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. גרסה זו מחוברת לתיבת 6 הילוכים ידנית או DSG6.


מחירי קאדי החדש בישראל יחלו ב-129 אלף שקלים (מנוע 1.0 ל' טורבו), ועד 207 אלף שקלים לדגם הבכיר בסדרה עם מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל במרכב 7 מקומות.

דרור נחמיאס, מנהל מותג פולקסווגן מסחריות בחברת צ'מפיון: "עשרות שנות הניסיון של חטיבת המסחריות של פולקסווגן באים לידי ביטוי עם הדור הרביעי של ה- Caddy, שמאפשר ליהנות מכל העולמות. מגרסה שקטה ומפוארת המותאמת לנסיעת משפחה ועד גרסת עבודה קשוחה, הטנדרון החדש של היצרן הגרמני הינו הדגם הרב שימושי המתקדם ביותר שיש בסגמנט. המחיר התחרותי מבעבר לצד שמירת הערך הגבוהה של המותג הופכים את ה-Caddy לאחת מההצעות האטרקטיביות בסגמנט".

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully