וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי עורכת מירוץ למכוניות אוטונומיות

15.3.2016 / 8:08

שמונה קבוצות של סטודנטים מאוניברסיטאות בגרמניה יקחו חלק במירוץ לדגמי מכוניות אוטונומיות. הפרס למקום הראשון 10,000 אירו וגם מקום עבודה אצל יצרנית הרכב

אודי תחרות לכלי רכב אוטונומיים בקנה מידה 1:8 לאוניברסיטאות. אתר יצרן
אודי תחרות לכלי רכב אוטונומיים בקנה מידה 1:8 לאוניברסיטאות/אתר יצרן

נהגי המירוצים של העתיד יהיו מתכנתי מחשבים? יצרנית רכבי הפרימיום אודי עורכת זו השנה השניה תחרות לדגמי מכוניות החברה בהפעלה אוטונומית. תחרות זו תכלול שמונה אוניברסיטאות מרחבי גרמניה והקבוצה שתזכה במקום הראשון תקבל לא רק פרס על סך 10,000 אירו, אלא גם מקום עבודה עתידי והתמחות באודי - משרת חלומות עבור מהנדסים רבים. המקומות השני והשלישי יסתפקו בפרסים על סך 5,000 ו-1,000 אירו בהתאמה.

התחרות עצמה תיערך במוזיאון החברה שבאינגולשטאט ועל שמונה הקבוצות שמורכבות מחמישה חברים, יהיה להתמודד עם מסלול מכשולים מורכב למדי. זה יכלול לדברי אודי תנאים זהים לאלה הקיימים בכביש הציבורי כמו נתיבים מרובים או צרים, צמתים עם תנועה נגדית, פניות, בלימות מדוייקות, נסיעה בעקבות כלי רכב נוספים וגם תמרון מסובך של פניה שמאלה בצומת שבו תנועה מכל בכיוונים.

כל הקבוצות יקבלו מאודי דגם זהה של Q5 בקנה מידה של 1:8 ובו טכנולוגיה קרובה מאוד לזו של הרכב האוטונומי בגודל מלא - מצלמות צבעוניות לניתוח סביבת הרכב, עשרה חישני אולטרה-סאונד (חמישה מלפנים וחמישה מאחור) ומעבד ארבע ליבות לניתוח הנתונים והפקת התנועה. אודי תעניק לקבוצות תוכנה בסיסית ועליה אלה יצטרכו לבצע שינויים ושיפורים בהתאם ליכולותיהם. הצוות המנצח יהיה זה שיזכה למינימום פסילות (חריגה מהמסלול), מינימום מעורבות בתאונות וכמובן, יצליח להשלים את המסלול בזמן הקצר ביותר.

התחרות תיערך בין ה-22 ל-24 במרץ. אודי מספרים כי תחרות זו הנה כמובן מעשירה ומעוררת יצירתיות בקרב הצוותים המתחרים, אך גם תורמת רבות לפיתוח כלי הרכב האוטונומיים בפרויקט העצמי של אודי, שכן ישנו דמיון רב בין המערכות בדגמי המכוניות בתחרות למכוניות האוטונומיות בגודל מלא, גם בכל הקשור לקוד - האלגוריטם שלפיו פועלות מכוניות אוטונומיות.

עוד על אודי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully