וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל תתקין מערכות התרעה ברכבי החברה

13.3.2016 / 11:36

חברת החשמל מעלה הילוך במאבק בתאונות הדרכים; תתקין מערכות התרעה בכלי הרכב שברשותה. "מקווים כי הצעדים הנדונים יסייעו לנו לשמור על בטיחות הנהיגה"

מובילאיי מערכת בטיחות לרכב. קובי ליאני
מובילאיי. גם במכוניות של חברת החשמל בקרוב/קובי ליאני

חברת החשמל הכריזה היום (ראשון) על כוונתה להתקין בכלי הרכב של החברה מערכות להתרעה בפני תאונות דרכים של חברת "מובילאיי". לדברי סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בחברת החשמל, דובי כהן, מדובר במהלך חשוב במסגרת המאבק בתאונות הדרכים בישראל. "אנו מקווים כי הצעדים הנדונים יסייעו לנו לשמור על בטיחות הנהיגה, על חייהם של הולכי הרגל והנהגים, ועל הבטיחות בדרכים בכלל. החל מינואר 2016 החברה רוכשת רק רכבים המצויידים במערכות התראה נגד תאונות כגון מובילאיי."

מערכות מובילאיי משרתות כיום בהתקנים מורכבים את מיטב יצרניות הרכב העולמיות. המערכת יודעת לזהות על ידי חיישנים וראייה מתקדמת של תנאי הכביש סכנות מיידיות, בהן התנגשות ברכב אחר, קרבה מסוכנת להולכי רגל, סטיה מנתיב ועוד. כהן הוסיף, כי על פי בדיקות וסקרים שנערכו, המערכות הנדונות מורידות בעשרות אחוזים את התאונות ומספר הנפגעים בהם. עוד אומר כהן, כי החברה תתקין מערכת מובילאי (Mobileye ) גם ברכבי החברה הקיימים, מאחר וזו מציעה מכלול מאפיינים מצילי חיים, המיועדים להתריע מפני תאונות ובה בעת משפרים את הרגלי הנהיגה של הנהג".

בחברת החשמל יוסיפו להדריך את הנהגים בנהיגה בטיחותית במסגרות מקבילות. הנהגים מתנסים במדמה נהיגה של רכב מתהפך, ו"משקפי אלכוהול" (המדמה נהיגה בגילופין), וכן מתנסים בנהיגה בעלטה, כביש רטוב, חלקלק ועוד מצבים מסוכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully