וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה הכריזה רשמית על הקרוסאובר CX-4

14.3.2016 / 8:08

רכב הפנאי ילבש מעטה ספורטיבי אך שימושי ויופיע לראשונה במסגרת תערוכות הרכב בסין ובארה"ב בחודשיים הקרובים

מאזדה CX4. אתר יצרן
טיזר ראשון למאזדה CX-4 החדש. מבנה קמור וספורטיבי שיתברג לצד CX-5/אתר יצרן

אחרי סדרה של קונספטים בנוסח "קודו-דיזיין" מאזדה הכריזה היום (שני) באופן רשמי כי אירוע הבכורה של מאזדה CX-4, הקרוסאובר הספורטיבי החדש של המותג היפני ייערך במסגרת תערוכת הרכב הסינית בבייג'ין וכן בתערוכת הרכב בניו-יורק באפריל (ב-25 במרץ בתפוח הגדול).

ה-CX-4 פותח על פי דגמי ראווה חדשים, האחרון שבהם הוא הקורו קונספט 2015. מאזדה אותתה על כוונתיה לחזק את משפחת ה-CX עם רכב שיפנה לקהל שחפץ ברכב מסוגנן יותר בשנתיים האחרונות, וכעת נראה שהוא בשל לצאת לדרכו עם מנועי סקי-אקטיב מעודכנים.

ה-CX4 יתברג כאח ספורטיבי למחצה של ה-CX-5 המשפחתי וכרכב יוקרתי מ-CX3 הקומפקטי. הוא יתהדר במבנה מעוגל ונמוך יותר במעט, כאשר אורכו יהיה כ-4.6 מ', בסיס הגלגלים כ-2.7 מ', רוחבו 1.80 מ', והוא יציע הושבה לחמישה אנשים עם תא מטען מרווח בעל שפת טעינה נגישה.

הרכב המנועים שלו ינצל כאמור את יחידות הסקי-אקטיב הקיימות וכן את מנוע ה-2.5 ל' טורבו החדש שהוצג לא מכבר במאזדה CX-9 המרווח. התיבות תהיינה אוטומטיות ולדברי מאזדה הביצועים יהיו משכנעים מאלו שתמצאו במאזדה CX-5שנחשב לרכב מהנה לנהיגה בקבוצתו.

המכירות הראשונות מתוכננות לשנת הדגם 2017, כלומר ההפצה עשויה להיות כבר בסוף השנה הנוכחית. מוקדם עוד לדעת מתי יגיע לישראל.

עוד באותו הנושא:
מאזדה CX-5 המחודש במבחן דרכים

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully