וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוצבת: מרצדס CLA זוכה לרענון וגרסת ביצועים מחוזקת

16.3.2016 / 10:47

מרצדס תחשוף את CLA סדאן המחודשת בתערוכת הרכב בניו יורק. שיפורים באבזור ובאיכות, לצד גרסת ה-AMG השרירית שמטפסת ל-381 כ"ס

מרצדס CLA. אתר יצרן
מרצדס CLA סדאן החדשה. עיצוב חדש ועוד כוח ל-AMG/אתר יצרן

מרצדס תשיק בתערוכת הרכב בניו יורק (25 במרץ) את הדגם המחודש של ה-CLA סדאן ומרכב השוטינג ברייק (סטיישן ספורט). במסגרת מתיחת הפנים מדווחת היצרנית מגרמניה על שינויים עיצוביים קלים על גופה החיצוני, שיפורים בתא הנוסעים וגרסאות מנוע נוספות שעתידות להצטרף להיצע הקיים בהמשך השנה. זהו העדכון הראשון של ה-CLA מאז הושקה לפני כשנתיים.

מהצד הקוסמטי, מרצדס מפרסמת כי השוני נעוץ בעיקר בחלק הקדמי; השבכה עוצבה מחדש עם מראה מושחר והלוגו המוגדל במרכזו, הפגושים הוחלפו בשני הצדדים, התווספו פסי כרום בנקודות שונות וכן בוצעו שינויים באזור המפלטים. מרצדס הוסיפו גם חישוקים חדשים למגוון הרחב (AMG ליין) בקוטר 17 ו-18 אינטש והדגישו את הקו האחורי של תא המטען באופן סמלי.

תמורות נוספות אפשר למצוא בחלל הפנים; מלבד שיפורים קטנים באיכויות החומרים, ישנם ריפודים חדשים, מערכת מדיה מעודכנת עם צג בגודל 8 אינטש, לוח מחוונים קריא יותר לעומת קודמו (עם פונקציות תפריטים נוספות), פקדים חדשים על גלגל ההגה, כניסות USB, AUX, תאימות עם מערכות הפעלה של אנדרויד ואפל ועוד.

מנועי מרצדס CLA מורכבים כמיטב המסורת מדגמי דיזל ובנזין, עם שילוב בין עוצמה וחסכון ותיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או 7 מהירויות אוטומטית מתופעלת מנופים מגלגל ההגה. כרטיס הכניסה ל-CLA מתחיל במנוע ה-180 דיזל לו 110 כ"ס ועד 177 כ"ס בגרסת ה-220. יחידות הבנזין מפיקות 122 כ"ס מ-4 צילינדרים טורבו ועד 218 כ"ס בגרסת ה-CLA250.

בקצה ההיצע, אפשר להתחמש במנוע 2.0 ל' טורבו עם חותם ה-CLA45 של חטיבת AMG, כשלזה הספק מרבי של 381 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-48 קג"מ מ-2,500 סל"ד (תוספת של כ-20 כ"ס). את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים גרסת הביצועים ב-4.2 ש' ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. גרסאות 4 מאטיק כפולות הנעה תהיינה אופציונליות בדגמים הבכירים.

במרצדס מדווחים בפירוט רב ובגאון על הצלחתה של ה-CLA מאז שנת 2013. היא רשמה הכנסות נאות בגרמניה כמובן, אך הפתיעה בארה"ב עם קרוב ל-30 אלף מסירות - השוק הרווחי ביותר למכונית קומפקטית של מרצדס-בנץ.

מיבואנית מרצדס לישראל כלמוביל נמסר לוואלה!רכב כי CLA המחודשת תגיע לארץ בספטמבר-אוקטובר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully