וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה רעה: שברולט מציגה את קמארו ZL1 החדשה

19.3.2016 / 8:40

שברולט מחדשת את כותר ZL1 המיתולוגי, וחושפת את קמארו החדשה עם 640 כ"ס ועשרה הילוכים בתיבה האוטומטית. פורד מוסטאנג 'שלבי' בכוננות

אתר יצרן

שברולט הציגה השבוע במטה בדטרויט את שברולט קמארו ZL1, גרסת האולטרה-ביצועים המופרעת של הדור השישי מסדרת מכונית השרירים האמריקנית (שהגיעה לאחרונה לישראל בייבוא סדיר). בשברולט יחשפו את הרכב לראשונה בפני קהל בתערוכת ניו-יורק (25 במרץ) עם מגוון פיתוחים טכנולוגיים, ופניה לחובבי המותג בכלל ולחורכי מסלולי המירוצים בפרט.

גולת הכותרת בקמארו היא יחידת הבנזין העוצמתית שפועמת בחרטומה; הנפח הוא 6.2 ל' שמונה צילינדרים מסדרת LT4 בהגדשת-על עם 640 כ"ס ו-88 קג"מ - מנוע זהה המשרת את קורבט ZO6, ותגבור של 60 כ"ס ביחס לדגם היוצא. בשורה נוספת היא, שמלבד תיבה ידנית עם 6 הילוכים, GM חונך לראשונה ב-105 שנות קיומו של התאגיד תיבת הילוכים חדישה - עם 10 יחסי העברה, שפותחה בשיתוף עם פורד וכוללת מנופים בגלגל ההגה. התיבה תהיה זמינה בעוד 8 דגמים של GM עד סוף שנת 2018.

ה-ZL1 לא רק חזקה מקודמתה אלא גם קלה ממנה ב-100 ק"ג, לאור השימוש בפלטפורמת 'אלפא' המשותפת לקדילאק. בחברה טרם פרסמו ביצועים רשמיים, אך בזכות אמצעים אלו, בארה"ב כבר מכריזים על האצות ל-100 קמ"ש בפחות מ-3.9 ש' - זמן השיא של קמארו SS לה 455 כ"ס. בנוסף, קמארו מצוידת בכוח בלימה ראוי והעברת כוח רציפה לכביש - בלמי ברמבו עם 6 בוכנות לקליפר מלפנים, בקרת השיכוך המגנטית של שברולט וכן דפרצניאל מוגבל החלקה בין היתר.

המראה החיצוני כולל דגשים אגרסיביים שחלקם לקישוט ואחרים תורמים להצמדתה לכביש, עם ספליטרים מלפנים ומאחור, כנפים ועוד. בתא הנוסעים תמצאו מושבי 'רקארו' ספורטיביים עם תפירות אדומות מסביב וכיתובי ZL1, הגה קטום, ידית הילוכים ייחודית ועוד. בתוספת תשלום קטנה, ניתן אף לרכוש מ-GM מערכת מיפוי לוויינית עם אחסון מידע למדידת ביצועים על מסלולי המירוצים.

שברולט תדרוש בתמורה לקמארו ZL1 צפונה מ-60 אלף דולרים. באמריקה מכל מקום, כבר מכינים את הכפפות למפגש צמרת בינה לבין פורד מוסטאנג 'שלבי' GT350 לה כ-530 כ"ס ומול דודג' צ'אלנג'ר 'הלקט' לה 707 כ"ס. בישראל, הצפי להגעתה אינו ידוע, שכן שיווקה נמצא בבדיקה מול חברת שברולט העולמית, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית UMI.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully