וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס קומתיים חשמלי ראשון מסוגו הושק בלונדון

18.3.2016 / 8:07

חברת BYD חנכה השבוע באי הממלכתי את אוטובוס הקומותיים החשמלי הראשון ברחובות לונדון. "מציב את לונדון בקדמת המאבק בהפחתת זיהום האוויר בערים"

אוטובוס קומותיים חשמלי BYD. אתר יצרן
האוטובוס החשמלי של BYD ברחובות לונדון/אתר יצרן

חברת הרכב הסינית BYD ("בנה את חלומותיך"), השיקה לפני כמה ימים בלונדון את האוטובס החשמלי הראשון מסוגו בממלכה שיצטרף למערכת התחבורה הציבורית TFL של הנוסעים. את האירוע, שנערך בבניין העיריה, השיקו בכירים מעירית לונדון יחד עם מנכ"ל BYD באירופה איסברנד הו, שציין כי בקרוב יעבו את ההיצע עם 5 אוטובוסים נוספים שינועו על כביש 98 בין ווילסדן והולבורן במסגרת פיילוט.

האוטובוס החשמלי של BYD נמתח על פני עשרה מטרים ובו סידור הושבה בשתי קומות ל-54 אנשים. מערכת ההינע החשמלית שלו מפיקה 345 קילוואט והסוללות מספיקות לטווח נסיעה של 190 מיילים בין טעינות, או כ-305 קילומטרים. משך הטעינה אורך כ-4 שעות בלבד ולדברי BYD ניתן להגיע לתפוקה מלאה במהלך "לילה אחד".

"ראש עיריית לונדון אתגר אותנו בכך שאמר שהוא לא מאמין שאפשר לשלב אוטובוס קומותיים חשמלי בעירו בשל מגבלות טכניות, אבל הוכחנו לנו היום שהוא שגה ובתוך שנתיים העמדנו לרשות הלונדונים אוטובוס חשמלי נקי מזיהום אוויר", כך אומר הו מ-BYD. לאון דניאלס, בכיר ממערך ה-TFL בלונדון, הוסיף: "BYD היא ספקית מבריקה. הם מובילים את העולם בחשמול אוטובוסים ואנחנו רוצים להודות להם שהפכו את החזון למציאות".

BYD, שנוסדה ב-1995 מפעילה כיום מספר חטיבות, הגדולה שבהן מתמחה בסוללות נטענות לתעשית הסלולר וכן לענף הרכב. היא נחשבת לאחר החברות הצומחות ביותר בסין בעשור האחרון.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully