וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה GT86 - טובה יותר, על הכביש ב-2017

20.3.2016 / 11:23

טויוטה תחשוף את ה-GT86 המחודשת בתערוכת הרכב בניו יורק. בשלב זה, מסתמן שלא תשוב לאולמות המכירה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טויוטה GT86 המחודשת. בכורה בני יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טויוטה ביצעה רענון מקיף לחלק ניכר מדגמיה בשנתיים האחרונות, בין אם אלו המשפחתיים המככבים בציים, העירוניים והזולים שבהם או השימושיים ההיברדיים. בו בעת, היא קצת שכחה את המכונית שהחזירה אליה מעט מרוח הנעורים - GT86, מכונית הקופה בעלת ההנעה האחורית שפותחה בשיתוף סובארו (BRZ).

במסגרת מתיחת הפנים, טויוטה מאמצת מראה קרבי יותר המאופיין בלוע חזיתי רחב עם פתחי יניקה מוגדלים. הופעה זו מחמיאה לדבריהם לשינויים קלים ביחידות התאורה, בנורות האיתות, הפגוש, וכן בתכנון מחודש של נורות LED. שדרוג דומה התחולל בחלקה האחורי שמוסיף גם הוא LEDים, פגוש חדש וכן התווספו חישוקים למשפחה.

טויוטה GT86. אתר יצרן
טויוטה GT86/אתר יצרן

על אף שתמונת תא הנוסעים טרם פורסמה, טויוטה מדווחת כי גם בקבינה חל שינוי חיוני באיכות הגימור ובחלק מהתוספות; מכונית הספורט של טויוטה הולבשה בסט מושבים יוקרתיים (עם שילוב אלקנטרה וקטיפה), ריפודים במרקם רך בדלתות וגלגל הגה חדש עם בקרות לתפעול מערכת השמע.

מהצד הדינמי, ה-GT86 עודכנה עם מערכת מתלים בעלת תגובות מהירות יותר ושיכוך יעיל מבעבר שעשוי להקשיח מעט את ההיזון מהכביש. כן בוצע שיפור להיגוי שיעלה את רף ההנאה להערכתם.

באופן לא מפתיע, בינתיים, טויוטה (וגם סובארו) שומרות על מנוע ה-2.0 ל' בוקסר האטמוספרי המשרת את הדגם הקיים; משמע, הספק של 200 כ"ס, תיבה ידנית 6 מהירויות או אוטומטית והאצה ל-100 קמ"ש בסביבות 7.6 ש' ועד 250 קמ"ש מרביים.

המחירים באירופה עומדים על כ-23 אלף יורו. מיבואנית טויוטה יוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין כוונה לחדש את שיווקה בישראל.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully