וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת 2017: שברולט סוניק מתחדשת

21.3.2016 / 7:46

המשפחתית העממית שברולט סוניק מתחדשת ומציגה שינויים עיצוביים במרכב הקומפקטי והסדאן. עדיין נבדק עיתוי השקתה בישראל

שברולט סוניק 2017. שברולט, אתר יצרן
שברולט סוניק המחודשת. עיצוב ספורטיבי/אתר יצרן, שברולט

שברולט ממשיכה לחזק את הנבחרת המחודשת שלה, ואחרי שחשפה את קרוז, מאליבו, וולט, קמארו ועוד, היא מציגה השבוע בניו-יורק את מתיחת הפנים של תת המשפחתית העממית שברולט סוניק, על שני מרכביה היחידים - סדאן והצ'בק. את הכבישים היא תפגוש בהמשך השנה.

בשברולט מתארים את סוניק כמעין אלטרנטיבה חצופה לצעירים, ועל כן ניסו לשוות לה מראה אגרסיבי שמיישר קו עם המשפחה ב-2016. זה בא לידי ביטוי בשבכה מונמכת, מכסה מנוע חדש, בתי תאורה שחולקים דמיון (גם אם קל) לקמארו, חישוקים מוגדלים בגרסאות הספורט ונורות LED להשלמת הקישוטים החיוניים. מאחור, בוצעו שינויים דומים אם כי מתונים יותר ביחס לחזיתה.

תמונת תא הנוסעים טרם הופצה לכלי התקשורת, אך מפרסומי שברולט עולה כי במרכז הבקרה מותקן צג חדש 7 אינטש עם קישוריות לסמארטפונים ומערכות הפעלה מבוססות אנדרויד ואפל, תקשורת אלחוטית ב-WIFI, איכות חומרים גבוהה יותר מסביב ולוח מחוונים חדש. כן הוחלפו המושבים, הדיפונים בדלתות והנדסת האנוש השתפרה גם היא במטרה להקל על המשתמשים.

שברולט תמשיך לשווק את סוניק במהדורות LS, LT, ו-RS בחבילות כאלה ואחרות. המנועים ימשיכו מהדגם הקיים עם 1.4 ל' טורבו 140 כ"ס ומנועי 1.4 ל' (100 כ"ס) ו-1.6 ל' עם 115 כ"ס. התיבות תהיינה אוטומטיות עם 6 מהירויות. קיט הבטיחות של סוניק מתוגבר בדגם המחודש עם 10 כריות אוויר, בקרת סטיה מנתיב, התרעה בפני תאונת דרכים ועוד.

מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הסוניק החדשה תגיע לארץ, אך טרם נקבע מועד שיווקה המדויק.

לקריאה נוספת בנושא:
כמה עולה בישראל שברולט קמארו החדשה?
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully