וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן תצטרף לליגה של הגדולים עם מייקרה חדשה

26.3.2016 / 8:08

ניסאן מייקרה החדשה כבר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים באירופה. על הכוונת: פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו וחברותיה. בכורה בתערוכת פריס בסתיו הקרוב

ניסאן SWAY. אתר יצרן
ניסאן SWAY קונספט. הרכב ישמש בסיס עיצובי למייקרה החדשה/אתר יצרן

מסתמן שניסאן מייקרה תשיל את המעטה העגלגל שלה לטובת דור 5 צעיר וספורטיבי שיאתגר את הטובות שבאירופה, כך לקראת הבכורה בתערוכת הרכב בפריס באוקטובר. על פי כלי התקשורת בגרמניה, המייקרה החדשה תהיה גדולה מקודמתה באופן משמעותי, איכותית ממנה, מושכת, מהודרת ותצויד במנועים תחרותיים בסגמנט.

"הדור החדש של הסופר מיני שלנו יצמח במידות ויתבגר במרקם החבילות שהוא מציע, כך שיכול לעמוד בכבוד מול מכוניות כמו פורד פיאסטה", כך אומר ראש מחלקת ניסאן באירופה, פול ווילקוקס, שמגדיר את המייקרה החדשה כמכונית "תת סגמנט B" (כלומר בעלת פרופורציות מרווחות ביחס למכונית מסוגה).

וילקוקס מוסיף שהעיצוב מקורו באופן חלקי בניסאן SWAY קונספט (בתמונה) שנחשפה בתערוכת הרכב בז'נבה 2015. עוד הוא מציין שלצד העיצוב יחולו גם שדרוגים בחומרי הפנים והמכונית תרגיש "יוקרתית" מאי פעם. הפלטפורמה של מייקרה היא הכלא "מוזלת" של רנו-ניסאן על בסיס שלדה מודולארית CMF-B. זו תהיה המכונית השניה של ניסאן שתיעזר בה יחד עם הג'וק החדש שיבוס במלואו על פלטפורמת ה-CMF בשנת 2018.

אחת מנקודות התורפה הגדולות של מייקרה היא יחידות ההינע המנומנמות בחרטומה, וכאן מדגיש ווילקוקס כי לרשות המייקרה הבאה תתייצבנה כל חטיבות הבנזין והדיזל הקומפקטיות של רנו-ניסאן, לרבות שימוש במנועי טורבו קטני נפח שיספקו לה הרבה יותר מרץ ממנועי ה-1.2 ל' העצלים כיום.

מייקרה מדורגת באירופה במקום ה-13 עם היקף של כ-65 אלף מסירות בשנה. לשם השוואה, מובילת הטבלה, פורד פיאסטה מסרה 310 אלף כלי רכב, כשאחריה רנו קליאו עם 304 אלף מסירות. למייקרה הבאה תהיה הרבה עבודה כדי להדביק את הפערים בצמרת כשהיא תצא לכבישים בשלהי השנה הנוכחית, מעט לאחר נעילת תערוכת הרכב בצרפת.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully