וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: אפליקציה להשוואת מחירי מוסכים

24.3.2016 / 8:09

אפליקציית "גלגלים" מושקת בישראל ותסייע בצמצום הוצאות מיותרות במוסך ותחסוך לכם זמן יקר. משווים, בודקים חוות דעת של משתמשים, ונוסעים לטפל ברכב עם כל המידע החיוני

מוסך. ShutterStock
מבקרים במוסך, ולא יודעים איפה יגמר החשבון/ShutterStock

רוב האנשים בארץ שמחזיקים רכב ומודעים להיקף ההוצאות הנלווה לו, נקלעים לחרדה שמגיע מועד הביקור במוסך נוכח העלויות הצפויות. מה לעשות, לא כולם התברכו בטרמינולוגיה של "גרז'ניקים" כפי שהיטיב לנסח זאת בשנות ה-80 המוסכניק המיתולוגי ג'ו קריידן המנוח. הפתרון, אולי נמצא בהישג ידנו עם השקת אפליקציית "גלגלים" בישראל, שמרכזת עבורכם בשיטת המכרז הצעות מחיר של מוסכים. במילים אחרות, משווים, בודקים, מעלעלים בביקורות של צרכנים אחרים, ואם המחיר מתאים - נוסעים להפקיד את הרכב במוסך שנבחר.

השימוש באפליקציית "גלגלים" מיועד לחסוך לכם זמן יקר, ובעיקר - הרבה כסף שאולי תוכלו לשמור לדברים אחרים ולא פחות חשובים. השימוש בישומון פשוט ונהיר לכל מי שברשותו סלולרי חכם ("סמארטפון"). הפעולה הראשונה היא הכנסת הפרטים האישיים שלכם, מקום מגוריכם, ואת האזור בו אתם מבקשים לקבל שירות. לאחר מכן, בוחרים בין 4 אפשרויות: טיפולים תקופתיים, תיקונים לרכב, חלקי חילוף לרכב ואפילו תיקוני פח וצבע. במידה ו"דפקתם" את הרכב בחניה, תוכלו גם לשלוח למוסכניק שבחרתם תמונה, כך שיוכל לאמוד את הנזק.

הבקשות נשלחות בשיטה של מכרז הפוך לכל המוסכים הרשומים (מאות במאגרי המידע). תוך זמן קצר נשלח למשתמש פירוט מלא של עלויות התיקון, סוג החלפים/חלקים שייכנסו לרכבו, מי הם הספקים וכן אינפורמציה בנוגע לזמן העבודה ופרטים לגבי מועד איסוף הרכב וכדומה. כל מה שנותר לעשות הוא לבצע השוואה בין המחירים, לעיין בחוות דעת ולקבל החלטה מה יהיה הצעד הבא שלכם ולאן תיקחו את רכבכם.

בסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון "גאוקרטוגרפיה" עבור מפתחי האפליקציה, נמצא כי החשש הגדול ביותר של לקוחות הוא עלות התיקון במוסך - 61%. מקרב הנשאלים, השיבו 23% כי החשש שלהם הוא מאיכות התיקון ו-4% אמרו שזמן התיקון מדאיג אותם. כשנשאלו מה הכי חשוב להם במוסך, 43% אמרו שאמינות היא מעל הכול, בעוד 14% אמרו שהמחיר הוא הדבר המשמעותי ביותר.

לשאלה איך בוחרים מוסך, כ-90% אמרו שעשו זאת על סמך היכרות אישית או המלצה. עוד עולה, כי 70% מתעניינים מאוד בתהליך הביצוע במוסך, 30% אחוז לא מתעניינים בכלל ומהם
שליש אמרו כי הם סומכים על המוסכניק, שני שליש מהם הודו כי לדעתם אין להם את הידע הטכני הדרוש.

אפליקציית "גלגלים" זמינה למשתמשי OS ואנדרויד:

להורדה עבור משתמשי מערכת הפעלה אנדרויד.
להורדה עבור משתמשי מערכת הפעלה OS באייפון.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully