וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה מפוסלת: מרצדס חשפה את GLC קופה

27.3.2016 / 8:05

מרצדס GLC קופה ישלים את קו דגמי הפנאי המחודש של דיימלר עם עיצוב ספורטיבי ומנועים חזקים. על הכוונת: ב.מ.וו X4. בארץ בסתיו הקרוב

מרצדס GLC קופה. אתר יצרן
מרצדס GLC קופה החדש. יתחרה ב-BMW X4/אתר יצרן

תערוכת ניו יורק תארח כמה דגמים של מרצדס, חלקם מוכרים לנו (מרצדס E קלאס החדשה) ואחד מהם טרי לגמריי - GLC קופה. הקרוסאובר הספורטיבי של מרצדס, דמוי קופה כאמור ( 4 דלתות בהסוואה מתוכננת בדלתות), פותח כדי לקרוא תגר על ב.מ.וו X4 והוא ינצל את כל מה שעומד לרשות היצרן כדי לנגוס בנתח מכירותיו של הבווארי.

ה-GLC מיוצר על פי תרשימים של הקונספט שהופיעו בתערוכת הרכב בסין אשתקד (וברמיזות קלות במסיבות עתונאים בגרמניה). הוא מבוסס על אחיו כמובן, אולם הוא גדול ממנו ונמוך במעט כדי לשוות לו את המראה הדומיננטי ביניהם, והוא ארוך מה-X4 ב-6 סניטימטרים. בגרסה זו, לקוחות אף יוכלו לצייד אותו בחישוקים מוחצנים בגדלי 19 ועד 21 אינטש.

תא הנוסעים זהה לחלוטין ל-GLC הסטנדרטי. התכנון המקורי נשמר עם קונסולה שבקומתה העליונה צג ראשי, מסביב פתחי מיזוג מעוצבים, מושבים מהודרים, ובגרסאות הספורט של AMG תהיינה תוספות בלעדיות ולוגואים לבידול כלי הרכב.

במועד ההשקה, מרצדס תזניק את הקופה עם צמד מנועי בנזין: ה-GLC300 וה-GLC43AMG. הראשון ביניהם מפיק מ-2.0 ל' טורבו תפוקה של 240 כ"ס, ואילו מנוע הטוין טורבו בנפח 3.0 ל' V6 מחלץ מעל 360 כ"ס. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות, המאיצה את הגרסה הבכירה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות. מנועי דיזל זמינים בנפח 2.1 ל' (160 ו-200 כ"ס), ההנעה תהיה כפולה 4 מאטיק. בנוסף לכך, ה-AMG מצויד במערכת היגוי מכוילת לנהיגה ספורטיבית, וכן ניתן להזמין את בקרת מתלי האוויר עם בורר "ספורט".

בהמשך דרכו, מרצדס תתגבר את ההיצע עם גרסת ה-63 המושחזת. זו כבר תגיע עם מנוע 4.0 ל' טורבו של AMG המחלץ תפוקה מרבית של 505 כ"ס. מהצד השני, ייתכן שתמכרנה גרסאות "מוזלות" עם הנעה אחורית ותיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות כדי להגדיל את ההכנסות.

מיבואנית מרצדס לישראל נמסר לוואלה! רכב כי ה-GLC קופה יגיע לארץ באוקטובר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully