וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט "סוויץ'" לסחר ברכב משומש סוגר שעריו

23.3.2016 / 14:17

לאחר מעט יותר משנה של פעילות, סוויץ תיסגר והפעילות תיפסק. אסף חרלפ - "השוק המקומי או קטן מדי או לא בשל מספיק לשירות שכזה"

סוויץ. אלכס סמירנוב, מערכת וואלה! NEWS
סוויץ/מערכת וואלה! NEWS, אלכס סמירנוב

סוויץ', החברה לתיווך וסחר מתקדם בכלי רכב משומשים תיסגר, כך נמסר מהנהלת החברה. פעילות החברה תחלש עד לסגירה מלאה תוך חודשים ספורים. אסף חרלפ מבעלי החברה מסר בשיחה שערכנו עמו: "אני נאלץ להודיע כי קיבלתי החלטה לסגירת פעילות החברה, למרות שבמעט יותר משנה של פעילות, שרתנו יותר מ-11 אלף לקוחות וסחרנו בכלי רכב בשווי של מעל למאה מיליון שקל. בבחינה שלנו, או שהשוק המקומי קטן מדי עבור שירות שכזה או שאינו בשל מספיק לשירות שכזה. בתקופה הקרובה נסיים את הטיפול בלקוחותינו ולאחר שנעמוד בכל ההתחייבויות, השירות יפסק. אנחנו ננסה לסייע לכל עובדי החברה במציאת מקום עבודה חלופי. חלקם אף יקלטו בכלמוביל (חברת האם של סוויץ') ואתר החברה ישמש אותנו להצגת קורות החיים של עובדינו".

שירות סחר הרכב המשומש סוויץ' החל לפעול לפני למעלה משנה, וזה הציע פלטפורמת תיווך בין מוכרי רכב פרטי בבעלותו לקונים פוטנציאליים. זאת על ידי הבטחת אחריות על הרכב הנמכר, לאפשר לרוכש להתחרט על הרכישה בטווח של עד חמישה ימים ממועד ביצוע העסקה ועוד. את הכנסותיה שאבה סוויץ' ממוכרי הרכב על ידי גביית עמלה בסך 2.5 אחוזים ממחיר המכירה של הרכב. כאמור, שירות זה יפסק בימים הקרובים.

עוד על סוויץ' בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סוויץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully