וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן GT-R מחודשת: עוד כוח לגודזילה היפנית

24.3.2016 / 8:07

ניסאן אורזת את הנהג והנוסעים באווירה יוקרתית, ותוחבת בקרביים של ה-GT-R המלוטשת מנוע טורבו מחוזק המפיק 570 כ"ס

ניסאן GT-R. אתר יצרן
ניסאן GT-R החדשה יוצאת לדרך/אתר יצרן

כמעט כל הסופרלטיבים האפשריים תיארו בשנים האחרונות את הישגיה של ניסאן GT-R על הכביש והמסלול, שנדמה שגם הופעת דגם מחודש לא ממש מותיר הרבה מקום לדמיון. ועדיין, ניסאן מקפידה לחדד את הגודזילה היפנית הבכירה שלה פעם בשנתיים לפחות, וכך היא עושה בתערוכת ניו-יורק במסגרת מתיחת פנים סמלית, ומיישרת קו עם הפנטזיות של שוחריה.

מלאכת החידושים, לפי ניסאן הינה די מצומצמת מההיבט הוויזואלי, ולכן מגדירים את המהלך כ"מייק-אובר" ולאו דווקא כרפורמה. ה-GT-R MY17, מתהדרת בקו מותניים מובלט, פגושים שונים מלפנים ומאחור, קימורים ליד המפלטים, תוספות של פסי כרום, וכן מציינים שורה של צעדים שנעשו בהתאמת המרכב לשלדה כדי לשפר את זרימת האוויר וכוח הצמדתה לכביש.

מהצד המעשי, לניסאן GT-R החדשה תוספת של כמה עשרות כוחות סוס ביחס לדגם היוצא; היא מאכלסת מנוע בנזין 3.8 ל' טורבו V6 עם 24 שסתומים המפיק 570 כ"ס ב-6,800 סל"ד ו-66 קג"מ הזמינים מטווח של 3,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים דו מצמדית 6 מהירויות בעלת פעולה חלקה יותר שתסייע לה לגלח כמה מאיות שניה בהאצה ל-100 קמ"ש (3 ש'). בנוסף מציינים בניסאן, כי מערכת הפליטה, ה-Active Sound Enhancement שודרגה לתגבור חווית הנהיגה.

ניסאן לא זנחו את המשתמש או הממשקים, ונקטו בגישה דומה לזו של משפחתיות פרקטיות. רוב המתגים בקונסולה הראשית בקבינה נעקרו ממקומם ומרבית הפעולות עברו לצג ראשי 8 אינטש עם שליטה על תכונות מדיה ומידע חיוניות לנהג.

"הניסאן GT-R החדשה מספקת חווית נהיגה עוצרת נשימה, לא משנה איפה ולא משנה מי מאחרי גלגל ההגה. המשכנו לדחוף את גבולותיה לקצה - והיא מרשימה מאי פעם", כך בכיר מחלקת הפיתוח בניסאן, הירושי טמורה.

את ה-GT-R המחודשת תוכלו לרכוש רק לקראת שנה הבאה. מחיריה באירופה ינועו בגזרת ה-80 אלף יורו.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully