וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: טויוטה קורולה המחודשת

24.3.2016 / 10:37

טויוטה שחררה מספר תמונות ופרטים אודות המשפחתית החשובה קורולה. עיקר השינויים נמצאים במערכות הבטיחות התקניות. בישראל ברבעון השלישי של השנה

טויוטה קורולה. אתר יצרן
טויוטה קורולה המחודשת/אתר יצרן

טויוטה הביעה שביעות רצון גדולה מהצלחתו של הדור הנוכחי של הקורולה, המשפחתית הנמכרת ביותר של המותג היפני המשווקת ב-150 מדינות ומהווה 20% מכלל מסירותיה. אי לכך, מתיחת הפנים שמגיעה כעת אינה רחבת היקף כי אם נועדה ליצור הבחנה סמלית בינה לבין הדגם של 2013.

מבחינה קוסמטית, הקורולה מקבלת מראה קצת יותר "יוקרתי" על פי תיאורי החברה, עם שיבוץ מחודש של נורות LED, פיסול של יחידות התאורה בשני קצותיה ועיצוב מגובש לשבכה קדמית כדי להתאים עצמה לזהות המאוחדת של המשפחה. שינויים נוספים נמצאים בקו הדלתות נוכח שימוש בפסי כרום לאורך ההיטל והידיות, ובנוסף לכך התווספו לרשימת האבזור חישוקי 16 ו-17 אינטש.

תשעה גוונים יהיו בהיצע קורולה 2017, החדשים שבהם יהיו latinum Bronze, Tokyo Red, Earth Bronze.

טויוטה קורולה. אתר יצרן
טויוטה קורולה/אתר יצרן

הבשורה הגדולה בקורולה תהיה המצאותה של בקרת ה-Toyota Safety Sense, כאשר זו מורכבת משלל מערכות הגנה אקטיביות למניעת מעורבות בתאונות דרכים או צמצום הנזק במקרה התנגשות.

המערכת מבוססת חיישנים, מצלמות ולייזר כדי לפקוח עין על הנהג והסביבה, כשזו כוללת בקרת קדם תאונה, בקרת סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית משתנה, וכל בקרות היציבות, הבלימה והמשיכה הסטנדרטיות.

לא נראה שבשלב זה יתחולל שינוי כלשהו באגף הביצועים; הקורולה תמשיך לנצל את מנוע ה-1.6 ל' בנזין לו 132 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה או ידנית (צריכת דלק ממוצעת של כ-14 ק"מ לליטר על פי יצרן).

הקורולה המחודשת תצא לכבישים בקיץ הקרוב. מיבואנית טויוטה לישראל יוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הקורולה תגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה.


עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully