וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: השקת דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה

3.4.2016 / 15:12

לאחר ההצלחה בשיווק דגמי האנדורו של הוסקוורנה בשנתיים האחרונות, חברת עופר אבניר מתחילה לקדם במלוא המרץ את שיווק דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה בישראל

השקת דגמי הוסקוונה הסקי. ראובן סביו, ניר בן טובים
דגמי הוסקוורנה בישראל/ניר בן טובים, ראובן סביו

ההשקה התקיימה במסלול המוטוקרוס שליד מכון וינגייט, שהינו גם מסלול המוטוקרוס החוקי היחיד בארץ, ואליה הוזמנו ללא עלות רוכבים בעלי אופנועים מכל המותגים. עובדה זו גרמה גם לרוכבים רבים שלרוב לא רוכבים עם האופנועים הפרטיים שלהם במסלול המוטוקרוס, לרכב במסלול ולהיחשף לספורט מדהים זה. בנוסף לליין אופנועי המוטוקרוס דאגו אנשי עופר אבניר להקים במתחם גם את חנות האביזרים הניידת של אביזריון, שכללה תצוגה מרשימה של חלקי HUSKY POWER לצד ציוד רכיבה ומיגון.

השקת דגמי הוסקוונה הסקי. ראובן סביו, ניר בן טובים
השקת דגמי הוסקוונה הסקי/ניר בן טובים, ראובן סביו

ניתן לומר שדגמי המוטוקורס של הוסקוורנה לשנת 2016 עברו מהפכה, כאשר שלושה אופנועים מקבלים מנועים חדשים לחלוטין בתוספת שינויים בבולם האחורי ובפלסטיקה. מנוע ה-125 החדש נראה מבחוץ כמו מנוע 80 סמ''ק בגלל ממדיו הקטנים, אך יחד עם זאת הספק המנוע המוצהר הוא 40 כוחות סוס והמשקל הכללי של האופנוע 89.1 קילוגרמים, ללא ספק נתוני פתיחה מרשימים ביותר. עובדה זו מעניינת במיוחד לאור השמועות שמספרות על כך שחברת הוסקוורנה/ק.ט.מ מפסיקה לייצר אופנועי אנדורו בנפח 125 וללא ספק זה יגרום לשינויים משמעותיים בשוק אופנועי השטח המקצועיים בישראל. דגמי ה-250 וה-350 זוכים אף הם למנועים קלים, חזקים ונשלטים יותר בקלות המאפשרים רכיבה במאמץ קטן יחסית למרות הביצועים הגבוהים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מנוע ה-350 החדש מבוסס על פלטפורמה זהה לזה של ה-250 ולמעשה מתוכנן כדי לשלב בין העוצמה של דגם ה-450 האימתני עם הזריזות של ה-250. אומנם בגלל בעיות בירוקרטיות שונות לא התאפשר לנו לרכב על דגמי 2016, אך מרכיבה קצרה על חלק מדגמי 2015, אין ספק שמדובר באופנועים בעלי ביצועים גבוהים ביותר ולמרות זאת קלים לרכיבה גם עבור מי שלא מקפיד לבקר במסלולי המוטוקרוס לעיתים קרובות. לאור כמות הרוכבים במסלול וטווח הגילאים הרחב של הרוכבים שנע בין 8 ל- 60 שנים, אין ספק שספורט מדהים זה מתחיל להרים את הראש במדינתנו. אנחנו נמשיך ונעקוב אחר ההתפתחויות בענף זה ובקרוב נפרסם מבחן יותר מעמיק של הדגמים השונים.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully