וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: טיזר לעונה החדשה של TOPGEAR

6.4.2016 / 7:45

ה-BBC שחרר טיזר ראשון לעונה החדשה של TOPGEAR בכיכובו של שדרן הרדיו לשעבר כריס אוונס, כלשצידו השחקן מאט לה בלנק ואושיות מוטוריות מפורסמות בצוות מורחב וצבעוני. קלארקסון במתח?

רשת הטלווזיה של ה-BBC פרסמה השבוע סרטון קצר המבשר על פתיחת עונה חדשה בסדרת הבידור המוטורית TOPGEAR, שעתידה לעלות לאוויר בחודש הבא. השינוי הגדול בתכנית נעוץ בסגל המגישים שגויס לתפקיד חלומותיהם לאחר פיטוריו של ג'רמי קלארקסון בעקבות פרשת העימות המתוקשר עם אחד ממפיקי התכנית אשתקד. קלארקסון לא נותר מובטל לתקופה ממושכת, ושלושה חודשים לאחר מכן חתם על חוזה עם רשת AMAZON שהחתימה גם את שותפיו הוותיקים ג'יימס מאי וריצ'רד המונד. הצילומים לתכנית המתחרה בעיצומם, שעלות הפקתה נאמדת ב-250 מיליון דולר.

בפברואר האחרון, הכריזו ה-BBC על יורשי השלישיה כאשר את כס המגיש הבכיר מאייש כריס אוונס, שדרן רדיו מוערך וחובב מכוניות קלאסיות אדוק. אליו, הצטרף החבר הכי טוב שלכם משנות ה-90, מאט לה בלנק ("חברים", "אבודים בחלל"), ויחזקו אותם סגל מגישים מתחלפים: נהגת המירוצים ומדריכת הנורדשלייפה סאבין שמידט, כריס האריס (לשעבר 'אוטוקאר הבריטי), אדי ג'ורדן (לשעבר בעלי קבוצת הפורמולה 1 "ג'ורדן"), עורך "קאר" לשעבר רורי ריד, וכמובן הסטיג.

צוות TOPGEAR. BBC, אתר רשמי
צוות "טופגיר" החדש. מימין לשמאל: סטיג, אדי ג'ורדן, כריס האריס, כריס אוונס, מאט לה בלנק, סאבין שמידט ורורי ריד/אתר רשמי, BBC

לא מעט מעריצי קלארקסון הביעו ביקורת נוקבת לאחר פיטוריו, וטענו כי המגיש כריס אוונס נכנס לנעליים גדולות מידי, וכי חסר את הכריזמה של קלארקסון (שלא לדבר על כישוריו מאחרי ההגה). עם זאת, חלקם הביעו שביעות רצון כאשר פורסם שכריס האריס יופיע בתכנית, עורך בכיר בירחון הרכב הבריטי 'אוטוקאר' לשעבר ונהג מירוצים בעל ערוץ YOUTUBE שנצפה על ידי מאות אלפי גולשים. "טופגיר זו התכנית שעיצבה את חיי המוטורים, את התפישה שלי כלפי מכוניות, האובססיה כלפיהן והתשוקה. אני כבר לא יכול לחכות יותר שהתכנית תעלה, זו התרגשות גדולה", כך האריס.

את המגזר הנשי תייצג סאבין שמידט הגרמניה, שבימים כתיקונם מדריכה חובבי נהיגה על מסלול הנורבורגרינג המפורסם ("הגיהנום הירוק"). שמידט הופיעה כאורחת בטופגיר מספר פעמים בעבר, ונחקקה בזכרונם של הצופים כמי שהקיפה את המסלול עם מכונית מסחרית במהירות מסחררת. "גדלתי ממש ליד הנורבורגרינג, ואני מתחרה באופן מקצועי רוב חיי הבוגרים. ההזדמנות לשלב זאת יחד עם צילומים היא נדירה, ולא יכולתי לוותר עליה".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully