וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה עולמית: אופני BH בישראל בדגמים חדשים

11.4.2016 / 8:20

מותג האופניים הספרדי BH מושק באופן רשמי בישראל וחושף בבכורה עולמית את דגמי שנת 2017 ובהיצע - אופניים לכל שימוש ורמה מקצועית

אופני BH דגמי 2017. אתר יצרן
אופני BH דגמי 2017/אתר יצרן

במסגרת אירוע מיוחד שנערך בביתו של שגריר ספרד בישראל, הושק מותג האופניים BH בישראל באופן רשמי. יצרנית האופניים הספרדית שהחלה לפעול עוד בשנת 1909 הפכה את BH בשנת 1935 לאחד ממותגי האופניים הפופולריים והיוקרתיים בספרד. החברה מייצרת מגוון רחב מאוד של אופניים בכל הסגנונות והרמות החל מאופני כניסה ועד אופני בוטיק מקרבון וגם מגוון עצום של אופניים חשמליים ייחודיים. את השלדות מתכנן עבור BH, המאסטר של שלדות האופניים "דייב ויגל" האחראי לאין סוף פטנטים, סוגי שלדות ומתלים עבור יצרני אופניים מובילים רבים. הייצור כמובן מתבצע במזרח תחת פיקוח הדוק של נציגים ספרדיים האמונים על בקרת הייצור, כפי שנוהגים כיום כמעט כל יצרני האופניים המובילים. לאופני BH יש גם היסטוריית מרוצים עשירה כולל אליפויות עולם וזכיות במרוצי כביש רבים.

אופני BH דגמי 2017. אתר יצרן
אופני BH דגמי 2017/אתר יצרן

בכורה לדגמי 2017

באירוע שהתקיים כאמור בביתו של השגריר הספרדי, הוצג ליין אופני המותג לשנת 2017 בבכורה עולמית וההחלטה על חשיפת הדגמים החדשים דווקא בישראל מרמזת רבות על האמונה הגדולה שלהם בשוק הישראלי. היצע הדגמים מתאפיין בפילוח מדויק מאוד של אופניים לכל מטרה וסגנון רכיבה, כאשר רק בדגמי הכביש ישנם חמש קטגוריות שונות. כל קטגוריה מיועדת לענף אחר בתחום ספורט רכיבת אופני הכביש ובכל אחת מהן מספר גדול של דגמים בהתאם לתקציב. החידושים העיקריים בתחום אופני הכביש הם מעבר למערכות בלימה עם דיסקים, צירים אחוריים בקוטר 12 מ''מ, מיקום לסוללה של מערכת ההילוכים החשמלית DI2 של שימאנו בתוך השלדה ותכנון אווירודינמי מתקדם עוד יותר.

בנוסף לחידושים הטכניים הוצג גם דגם ה-Quartz החדש, המשלב יכולת נוחות ויכולת ניידות עירונית עם ביצועים של אופני כביש תחרותיים ומיועד למי שרוצה אופניים איכותיים ומיוחדים בכדי להתנייד בעיר וגם מחוצה לה. בתחום אופני השטח החידושים העיקריים הם: דגם Lynx חדש עם גלגלי 29 אינטץ' ומהלך 100 מ''מ המיועד כמובן לקרוס קאנטרי, נדנדת בולם העשויה מקרבון בחלק מדגמי הקרבון ומיקום לסוללה של שימאנו. אופני השיכוך הכפול של BH, פרט לדגם ה-100 מ''מ החדש, עושים שימוש במנגנון מתלה אחורי הקרוי Split pivot שמצליח לשלב בצורה אופטימלית בין הצורך במתלה רך וסופג בירידות לעומת מתלה קשה כדי לאפשר פידול יעיל בעליות. בשיטת מתלה זו הציר האחורי משמש גם לחיבור בין תומכות השרשרת לתומכות המושב של השלדה והבולם צף בין הזרוע האחורית לנדנדת הבולם העליונה. בזכות כך פעולת השיכוך יכולה להתבצע ללא הפרעה כתוצאה מדיווש ולהיפך.

בנוסף, הראל שקד, מבעלי היבואנית לישראל, חברת STURM, הציג נתונים מפתיעים לגבי השוק המקומי: בישראל יש מעל מיליון אנשים שרוכבים על אופניים, בכל שנה נרכשים כ-300,000 אופניים חדשים במחזור מכירות של מעל 270 מיליון שקלים והגידול השנתי של שוק האופניים עומד על מעל 10%.

בחודשים האחרונים פורסמו כאן בוואלה! רכב שלוה מבחנים לדגמי האופניים של BH ובזמן הקרוב אנחנו צפויים לקבל מספר דגמים מתוך ליין 2017 ונדאג לשתף אתכם בהקדם לגבי ההתרשמות שלנו מהאופניים החדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מבחן משווה אופנועי שטח BH אולטימייט אקספרס יקר מול זול. דרור עינב
מבחן משווה אופנועי שטח BH אולטימייט אקספרס יקר מול זול/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • אופניים
  • BH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully