וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית הקבריולה המהירה בעולם - ג'ון הנסי GT ונום ספיידר

13.4.2016 / 9:38

מכונית האולטרא קיצונית ונום GT ספיידר מצוידת ב-1,450 כ"ס. שברה את השיא הקודם שקבעה בוגטי וירון ויטס קבריולה

אתר יצרן

ג'ון הנסי עשה זאת בפעם השניה. סדנת ה"על" האמריקנית הקרויה על שמו שברה את שיא המהירות העולמי של ספר השיאים של גינס וקבעה שיא חדש "למכונית הקבריולה המהירה ביותר בעולם", כך הוכרז השבוע בארה"ב אחרי מספר ניסיונות על מסלול הטיסה של הצי האמריקני בלמור, קליפורניה.

מכונית ה"ונום GT ספיידר" של הנסי הגיעה למהירות מרבית של 427.4 קמ"ש ובכך עקפה את בוגטי וירון גרנד ספורט ויטס בהפרש של 20 קמ"ש. דגם הקופה של הנסי אף מחזיק בשיא המהירות העולמי לרכב בייצור מוגבל - 434 קמ"ש.

גרסאות הקופה והקבריולה של הנסי מצוידות במנוע זהה: יחידת ה-7.0 ל' שמונה צילינדרים טווין-טורבו (שני מגדשים משופרים בכבדות) המפיקה 1,451 כ"ס ו-177.3 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים ידנית עם ששה יחסי העברה. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-2.4 שניות, ול-321 קמ"ש מגיעה ב-13 שניות.

ג'ון הנסי ונום GT ספיידר וידאו. אתר יצרן
על המסלול, ג'ון הנסי והצוות, יחד עם ונום GT ספיידר קבריולה/אתר יצרן

"חשבתי לי - זו תהיה דרך נפלאה לחגוג 25 שנים של יצירת מכוניות מהירות, עוד יותר מהירות", אומר מייסד החברה ג'ון הנסי. "הוכחנו כאן כמה דברים מעבר למהירות עצמה. בעיקר, יכולתה הטכנית של המכונית הזו לעמוד באתגרים תובעניים במהירויות קיצוניות וקשיחות מבנית ללא גג".

כמקובל אצל ג'ון הנסי, המכונית תיוצר במכסה מוגבלת, תחת הכותר "World Record Edition". כל מכונית תגבה מהלקוח בסביבות ה-1.3 מיליון דולרים.

לקריאה נוספת:
חגיגה באוטומוטור 2016: בוגטי ויירון הגיעה לביקור
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully