וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סטיישן בוקסר על טורבו - סובארו לבורג

13.4.2016 / 13:50

סמל"ת תשווק את סובארו לבורג סטיישן עם מנוע 1.6 ל' טורבו, תיבת הילוכים רציפה ואבזור נרחב בהתאם לקו המשפחתי. המחיר, החל ב-175 אלף שקלים

סובארו לבורג. אתר יצרן
סובארו לבורג. סטיישן ספורטיבית חדשה/אתר יצרן

יבואנית דגמי סובארו לישראל סמל"ת הכריזה היום (רביעי) כי תחל לשווק בקרוב בארץ את סובארו לבורג, מכונית סטיישן גדולה ומרווחת שנכנסת לנעליה של ה-B4 השימושית. הלבורג פותחה כדי להתחרות באופן ישיר עם מכוניות דוגמת סקודה סופרב סטיישן, מונדאו סטיישו ודומותיה ומתברגת בין האאוטבק לפורסטר, כשמתחתיה XV וכן האימפרזה החדשה (שטרם הגיעה לישראל כאמור).

הלבורג נחשפה כמכונית קונספט לפני כשנתיים בתערוכת טוקיו והכותר שנבחרה עבורה, LEVORG מורכב משילוב בין "לגאסי" ו"טורינג'" (תיור). כמו קודמתה לתפקיד, הלבורג מתהדרת במרכב פרקטי שארוז במראה חיצוני בעל מאפיינים קלאסיים של סובארו על פי קווי המתאר של אאוטבק.

לא מעט מהלבורג משותף עם אימפרזה, כולל הבאה, והיא מעמידה לרשות 5 היושבים ברכב מכונית בעלת יכולת נשיאה מרשימה; נפח תא המטען הוא 486 ל' (עד 1,466 ל') בקיפול השורה השנייה, כאשר אורכה הוא 4.69 מ', רוחבה 1.78 מ', גובהה 1.49 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.65 מ'. בתא הנוסעים ניתן לקבל ברמת המפרט התקנית צג 7 אינטש, בלוטות', כניסות USB ו-AUX, לוח מחוונים 3.5 אינטש, חיישני גשם ותאורה ועוד.

תעביר את הכוח לכל הגלגלים (AWD סימטרית), יחידת ה-1.6 ל' טורבו 170 כ"ס, אליה מחוברת תיבת הילוכים רציפה ליניאטרוניק עם מספר הילוכים קבועים מראש. היא תאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ועד 210 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק המשולבת על פי היצרן עומדת על 13.5 ק"מ לליטר.

"אנו שמחים להגדיל את מגוון הדגמים של סובארו ולהשיק בארץ את סובארו LEVORG. מעבר להיותה של סובארו חלוצה בסגמנט רכבי הפנאי שטח, סובארו ידועה כמובילה גם בסגמנט רכבי הספורט ולבורג הנו דגם מנהלים ייחודי המעניק את הטוב משני העולמות", כך אורי להב, מנכ"ל סמל"ת.

דגם ה-1.6 ל' GT תומחר בארץ ב-175 אלף שקלים.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully