וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל בישראל שיווק דאצ'יה סנדרו סטפווי אוטומטי

14.4.2016 / 9:57

קרסו מוטורס תשווק את סנדרו סטפווי עם תיבת הילוכים רובוטית ומנוע בנזין. המכירות המוקדמות - בשיטה מקוונת, באמצעות אתר האינטרנט של המותג בישראל

מבחן דאצ'יה סנדרו סטפוויי אוטומטי. קובי ליאני
דאצ'יה סנדרו סטפויי. עכשיו ניתן להזמין גם עם תיבה רובוטית/קובי ליאני

זמן לא רב לאחר שפגשנו אותו למבחן על כבישי פריס, מגיע אלינו בימים אלו דאצ'יה סנדרו סטפווי, והפעם עם תיבת הילוכים רובוטית. היבואנית לישראל קרסו מוטורס פתחה את פנקס ההזמנות לקראת שיווקו, כאשר המכירות המוקדמות תתבצענה דרך אתר האינטרנט של דאצ'יה בישראל, בכפוף למקדמה סטנדרטית של כ-2,000 שקלים, ולמשך זמן מוגבל -עד גמר מלאי המשלוח הראשון, שיגיע לאחר חג הפסח.

הסנדרו סטפווי הוא רכב פנאי עירוני מבוסס סופר מיני בעל מידות קומפקטיות ומכלולים משותפים לרנו-ניסאן (בעלת הבית). אורכו 4.08 מ', רוחבו 1.73 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.58 מ' והוא מתייצב על הכביש עם מרווח גחון די שימושי למניעת ניגוח מדרכות, כ-20 סנטימטרים מעל הקרקע. נפח תא המטען הוא 320 ל' ללא קיפול המושבים.

את הסטפווי מניעים מנועי ה-1.5 ל' טורבו-דיזל (ידני בלבד) ומנוע ה-0.9 ל' בנזין בעל התיבה הרובוטית. לראשון הספק של 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד, וצריכת דלק ממוצעת של 18 ק"מ לליטר. מנוע הבנזין מפיק 13.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד וצריכת הדלק שלו היא כ-15 ק"מ לליטר בממוצע. תיבת ההילוכים הרובוטית 5 מהירויות של סנדרו סטפווי הינה חד מצמדית, אך בעלת כיול משופר באופן ניכר ביחס לשנים עברו, בהן הטכנולוגיה בתיבות החד מצמדיות טלטלה את הנוסעים; על פי רשמינו מנהיגת הבכורה בגרסת הבנזין, העברת ההילוכים מתבצעת בצורה חלקה (ועל כך תוכלו לקרוא בהרחבה בחלון).

רמת האבזור של סטפווי הרובוטי כוללת לדברי היבואנית מולטימדיה מקורית ומערכת ניווט בעברית, מערכת בקרת שיוט, דיבורית בלוטות' נשלטת מההגה, פנסי ערפל, מסילות גג דקורטיביות ועוד. המחיר לסנדרו סטפווי אוטומטי - 76,900 שקלים.

דאצ'יה משווקת כיום בישראל מספר דגמים, בהם דאסטר, דוקר, לודג'י, סנדרו ולצידו סנדרו סטפויי.

לאתר דאצ'יה בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully