וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אסטרה החדשה הגיעה לישראל

18.4.2016 / 11:24

המשפחתית הקומפקטית של אופל מושקת בישראל בדור חדש - מעוצבת, איכותית, חזקה, חסכונית ובגרסה המאובזרת גם בטוחה מאוד. המחיר יחל ב-131,900 שקל

אתר יצרן

במסיבת עתונאים שנערכה היום (שני) בתל אביב, הוצגה אופל אסטרה החדשה. המשפחתית הקומפקטית, מעמודי התווך של המותג הגרמני, נכנסת לתחרות בסגמנט התחרותי והגדול בשוק המקומי עם נתח של 30 אחוז וסך מכירות של 70 אלף יחידות בשנה.

האסטרה החדשה תוכננה מיסודה כדי לשפר את הנראות, האיכות, היעילות והערך הנתפס. אולם עיקר השינוי נוגע להפחתת המשקל - הדור החדש משיל 200 קילוגרמים עודפים מהדור היוצא. 77 ק"ג מחלקי הגוף של הרכב, 50 קילוגרמים מהשלד, 10 קילוגרמים מהמושבים ועוד. בהמשך לדיאטה, אופל הקטינו במעט את הרכב כשהוא קצר ב-5 ס"מ מהאורך וכן 2.5 ס"מ מהגובה, אך דווקא המרחב לתא הנוסעים גדל בכל ממד - מרחב הרגליים השתפר ב-3.5 ס"מ והמרחב לראש השתפר ב-2 ס"מ לערך. לעומת הדור הקודם, גם מקדם הגרר (ההתנגדות לאוויר בתנועה) השתפר ל-0.285CD.

בחזית האסטרה החדשה נמצא מנוע 1.4 ליטר טורבו עם 150 כ"ס ו-25 קג"מ בכל התחום שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד ולטענת אופל מנוע זה צורך בממוצע 18.18 קילומטרים לכל ליטר (ציון ירוק 4) - הנתון הטוב ביותר לרכב עם תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית (פלנטרית). כמו כן, אין הקרבה בביצועים עם 8.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. מנוע זה ישרת את האסטרה האצ'בק (5 דלתות) וסטיישן ובעתיד הקרוב, גרסת הברלינה (4 דלתות) תקבל גם מנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר.

האסטרה החדשה קיבלה גם תא נוסעים שעוצב ותוכנן לגמרי מחדש ובו צומצם מספר המתגים. מסך המולטימדיה (ממשוק מלא לסמארטפון באמצעות קאר-פליי) עלה למרכז הדשבורד, לוח המחוונים קריא יותר, גלגל ההגה נראה ספורטיבי ואיכות החומרים עלתה מאוד. ברמה הטכנולוגית, האסטרה החדשה ברמת האבזור הגבוהה (אנג'וי פלוס) מצוידת במצלמות לקריאת תמרורים, בקרת שמירת מרחק והתראה מפני התנגשות, מערכת להתראה ומניעת סטייה מנתיב הנסיעה (מבוססת מובילאיי, אך אקטיבית שאינה מסתפקת בהתראות) ועוד. האסטרה החדשה זכתה לציון בטיחות במבחני הריסוק של חמישה כוכבים, וציון בטיחות 6 לפי משרד התחבורה ללא צורך בהתקנות מקומיות (כל המערכות מקוריות מהיצרן ברכב).

מחירה של אופל אסטרה החדשה יחל ב-131,900 שקל לרמת אנג'וי הבסיסית, 134,900 לרמת אנג'וי פלוס ו-132,900 לגרסת הספורט טורר ברמת אבזור אנג'וי. האסטרה החדשה תיחשף לקהל במסגרת תערוכת אוטומוטור ואספקות ללקוחות יחלו בחודש מאי. צפי המכירה עומד על 5,000 יחידות בשנה מלאה.

עוד על אופל בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully