וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוואה ספורטיבית: הצצה לסיטרואן C3 הבאה

21.4.2016 / 8:28

קבוצת הראלי של סיטרואן סיימה מקבץ ראשון של הכנות לקראת עונת ה-WRC בשנה הבאה עם הסופר מיני החדשה. ה-C3 תיישר קו ויזואלי עם קקטוס, ותקבל מנועים עדכניים

אתר יצרן

תערוכת הרכב בפריס שנערכת במתכונת דו שנתית מסתמנת כאירוע החגיגי להזנקת סיטרואן C3 הבאה, שבהחלט ראויה לרענון לאחר קרוב ל-6 שנים של שירות. את התמונות הרשמיות או אפילו הקדימונים שומרים בקונצרן PSA לחודשים הקרבים, אבל בינתיים נוכל לקבל הצצה לפניה של הסופר מיני באמצעות גרסת הראלי, שבימים האחרונים התעופפה באזורי שאטו לאטור בבורדו, צרפת במסגרת מבחני יצרן.

תקופת הפיתוח של ה-C3 הייתה די ממושכת נוכח השינויים החיצוניים והטכנולוגיים שאמץ המותג בשנתיים האחרונות. הצלחתו של C4 קקטוס והטמעת מנועי 'פיור-טק' מוגדשים וקטני נפח הובילו למפנה לו ייחלה סיטרואן שזקוקה למכוניות אטרקטיביות שמסוגלות להתחרות בסגמנטים הצפופים בענף.

ה-C3 החדשה, לפחות על פי התמונות של גרסת הראלי, מנוסחת באופן דומה לקקטוס, עם פרונט מלוכסן ויחידות תאורה דקיקות. הבשורה המשמעותית בכל אופן, גם לשוק המקומי, תהיה המצאותן של יחידות ה-1.2 ל' טורבו המותקנות בפיג'ו, עם הספק של 110 כ"ס ותיבות הילוכים אוטומטיות. גם תא הנוסעים יעבור רפורמה משמעותית, לרבות כל החיבורים והקישוריות המודרניים.

גרסת ה-WRC, למי שתוהה, מצוידת במנוע 1.6 ל' טורבו עם 380 כ"ס ובידיו של נהג הראלי המיומן קריס מקה האירלנדי, שלא חסך מחמאות מהפרטנרית החדשה שלו: "זה תמיד מרגש לנהוג במכונית חדשה. אבל הפעם זה שונה, זהו פרויקט מהפכני בסיטרואן, תכנית מורכבת לסיטרואן ראלי ועידן חדש ב-WRC. אני חושב שהצלם שתפס אותי עם חיוך ענק מרוח על הפרצוף באחד הסיבובים שם, די משקף את המחשבות שלי על הרכב הזה".

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully