וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסגנון ספורטיבי: מאזדה הציגה את ה-CX-4 החדש בסין

25.4.2016 / 13:51

מאזדה CX-4 מתברג בין ה-CX-5 ל-CX-3 עם עיצוב ספורטיבי ופניה לנהג הדינמי, עם מנועי 2.0 ל' ו-2.5 ל' סקיי-אקטיב. לא ידוע בשלב זה מתי יגיע לישראל

מאזדה CX-4. אתר יצרן
מאזדה CX-4 החדש. ספורטיבי, בערבון מוגבל/אתר יצרן

בניסיון להגדיל, גם אם במידה מוגבלת את גרעין הלקוחות, מאזדה חשפה בתערוכת הרכב בסין את ה-CX-4 קרוסאובר האופנתי. רכב הפנאי החדש נתפר לנהגים שחפצים במראה מסוגנן וחווית נהיגה חריפה מדגמי המדרכות המסורתיים שאנחנו רואים ברחובות הערים, וסביר שיצבור אחריו לא מעט מתעניינים. ה-CX-4 ימוצב ליד ה-CX-5 ומעל ה-CX-3 הקומפקטי (שאותו נראה בישראל רק בשנה הבאה).

העיצוב החיצוני של ה-CX-4 הוא מרקחת של מכוניות סדאן ומכוניות הצ'בק, עם קריצה ברורה ל-3 ול-2, שהיא האחרונה בסדרת הקודו-דיזיין של היצרנית היפנית. הפרופורציות לעומת זאת הם העתק של גרסאות ה-CX, בהם גם ה-CX-9 המרווח עם נגיעות קלות ממאזדה MX5. בסך הכול, אין ספק שהמעצבים ניסו לשוות לו מראה קרבי שיבדל אותו מאחיו הרגילים.

גם בתא הנוסעים קשה למצוא הבדלים ניכרים בינו לבין אחיו למשפחה; מאזדה אמנם הקפידה על מידות מרווחות - 4.6 מ' לגובה ורוחב של 1.8 מ', אבל מקפלת מעט מגובהו נוכח הקימור האחורי בתקרה, עם 1.5 מ' בסך הכול ומציידת אותו במרווח גחון שימושי של קרוב ל-20 סנטימטרים לנסיעה בשבילים. במרכז העניינים בקבינה, בקרת מאזדה-קונקט כפי שהיא קיימת בדגמים הנוכחיים ומעטפת הגנה עם בקרות ה-i-Activsense safety האקטיביות.

ל-CX-4 מנוע 2.0 ל' ומנוע 2.5 ל' סקיי-אקטיב עם 165 ו-192 כ"ס בתאמה, עם חיבור להנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית. במאזדה מתארים את ה-CX-4 כרכב שמעניק לנהג חוויה של "רכיבה על סוס" ומבטיחים מרכז כובד נמוך לביצועים מצויניים. צריך לציין בהקשר זה, כי במאזדה מודעים לחסרונה של יחידת כוח מסעירה, אך נשענים באופן ברור על היכולות הדינמיות של השלדה. "המכונית נראית מאוד ספורטיבית", אמר בתערוכת ז'נבה קניצ'רו סרווטרי לכלי התקשורת באנגליה. "אנחנו רוצים שהיא תהיה גלובלית אבל לכל שוק יש את הדרישות שלו. מערכת הינע זה סיפור בפני עצמו; אנחנו מבינים את הצורך, אבל כרגע למאזדה אין משהו בקנה שיכול לחלץ עוצמה משמעותית".

לפחות בעתיד הנראה לעין, ה-CX-4 אינו בדרכו לישראל.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully