וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה XSR700 לובש בגדי טרקר, בטורקיה

27.4.2016 / 12:24

האם הגרסה היפה ביותר של הימאהה XSR700 תגיע דווקא מטורקיה? סדנת בונקר קסטומס הפכה את האופנוע החדש לטרקר מהמם

ימאהה יארד בילט XSR700. אתר יצרן
ימאהה יארד בילט XSR700/אתר יצרן

הימאהה MT-07 הוא לא רק אחד האופנועים הנמכרים ביותר בעולם, אלא כעת גם אחד המבוקשים ביותר בקרב סדנאות שיפורים. אחרי שלל גרסאות שצצו לו מסביב לעולם - בארה"ב, בגרמניה, בשבדיה ועוד, מגיע כעת תורם של הטורקים. אבל לא רק שהם לוקחים על עצמם משימה גדולה, לפי התוצאה, הם מחזיקים כעת באופנוע היפה ביותר (לטעמנו לפחות) שנבנה על בסיס גרסת הרטרו של אותו MT, ה-XSR700 החדש.

שני האחרים, קאן ומארט אוזר, הבעלים של סדנת בונקר קסטומס מאיסנטבול, הצטרפו למשפחת דגמי ה'יארד-בילט' של ימאהה. שניהם מגיעים לעולם הדו-גלגלי מכיוונים שונים - האחד רוכב בקבוצת סקייטבורד והשני עסק בעברו בפרסום דיגיטאלי. השניים עמלו במשך חודשים על האופנוע החדש, אשר מסב את ה-XSR העדין למראה של טרקר קשוח שמוכן להתמודד עם דרכי עפר ומעברים הרריים.

במסגרת השינויים, האחים מספרים על הגבהת המושב ושיפור מרחב התנועה עליו, במקום חישוקי ה-17 אינץ' לכביש, הותקן חישוק שפיצים בקוטר 19 אינץ' מלפנים ו-17 אינץ' מאחור (שהגיעו מהסופר טנרה), צנרת האגזוז הוסטה ממקומה לשיפור מרווח הגחון וכל חלקי הגוף הוחלפו בחדשים מאלומיניום בעיצוב חדשני. כידון חדש, גבוה ורחב מקודם משפר את תנוחת הרכיבה בדומה לאופנועי אנדורו, המזלג הקדמי הוחלף בזה של הימאהה טרייסר 900, וצמיגי קוביות הולבשו על החישוקים. לאחר כל השינויים, עלה מרווח הגחון מ-14 ל-20 ס"מ. בנוסף ישנם מגוון רחב של אביזרים נלווים כמו תיקי עור, רגליות, אגזוז של אקרפוביץ ועוד.

ימאהה יארד בילט XSR700. אתר יצרן
ימאהה יארד בילט XSR700/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully